فرهنگ و هنر

رونمایی از مجموعه ۴ جلدی «دیپلماسی با صدای بلند»

رونمایی از مجموعه ۴ جلدی «دیپلماسی با صدای بلند»

– اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری برگزیده های ایران،‌ مراسم رونمایی از مجموعه ۴ جلدی «دیپلماسی با صدای بلند» از منشورات موسسه انتشاراتی ایران فردا سه‌شنبه ۲۰ تیر در این موسسه برگزار می‌شود.

در این مراسم محمدجواد لاریجانی معاون اسبق امور بین‌الملل و دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه،‌ علیرضا شبخ عطار‌، قائم مقام اسبق وزارت اموزخارجه،‌ غلامعلی خوشرو سفیر و نماینده سابق ایران در سازمان ملل متحد حضور خواهند داشت.

کتاب «دیپلماسی با صدای بلند» مجموعه مصاحبه‌های ویلیام بور با چند تن از دیپلمات‌ها و مستشاران آمریکایی و افسران سیا است که طی دوره پهلوی دوم در ایران حضور داشتند.

روایت‌هایی از زندگانی و زمانه حاج احمد متوسلیان

این مصاحبه‌ها با همکاری بنیاد مطالعات ایران، به‌عنوان نهاد پژوهشی غیرانتفاعی، تحت حمایت اشرف پهلوی در شهر واشنگتن و دفتر پژوهش‌های تاریخ شفاهی دانشگاه کلمبیا از سال ۱۹۸۵ تا ۱۹۸۸ ضبط و تنظیم شده است.

بنیاد مطالعات ایران رسالت خود را مطالعه مسائل حکومتی و اجتماعی ایران معاصر، به منظور تبیین محورهای نظامی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی ایران در قرن بیست و یکم اعلام کرده است، اما در عمل این بنیاد تریبونی برای نویسندگان و چهره‌های وابسته به رژیم پهلوی و بستری برای تبلیغ درباره میراث این رژیم است.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا