سیستان و بلوچستان

خدمات ارائه شده به حوزویان شیعه و اهل‌سنت از افتخارات نظام است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی روز یکشنبه در نشست مشترک با حجت‌الاسلام حمید مهدی‌نژاد مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در سفر علمای مسلمان کشورهای دیگر به استان باور این که در کشور ما علاوه بر فراهم سازی امکان تبلیغ دین و نشر آموزه‌های مذهبی و فعالیت در مساجد تسهیلاتی هم برای طلاب و اساتید در نظر گرفته می‌شود دشوار بود.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی برای طلاب حوزه‌های علمیه سیستان وبلوچستان بیان کرد: باید به محتواهای ارائه شده و میزان تاثیرگذاری مطالب بر مخاطب دقت کرد.

نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان با اشاره به نقش مجازی شدن ارائه خدمات به مراجعین در راستای اصل تکریم افزود: تغییر و چابک‌سازی ساختار مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان نباید به امر توسعه خدمات لطمه‌ای وارد کند.

در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام مهدی‌نژاد مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه سیستان‌وبلوچستان به ارائه گزارش کاملی از خدمات ارائه شده به طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه استان در زمینه‌های بیمه، بهداشت و سلامت، مسکن، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی پرداخت.

انتهای پیام/۳۱۳۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا