خوزستان

دستگیری ۷۵ نفر از عوامل تیراندازی‌های غیرمجاز و کشف ۹۸ قبضه سلاح در خوزستان

به گزارش برگزیده های ایران از اهواز، سردار سید محمد صالحی فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان با اشاره به مبارزه با دارندگان سلاح غیرمجاز، عاملان خرید و فروش سلاح و مهمات غیرمجاز و عاملان تیراندازی‌ها، اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت عمومی خوزستان، اجرای بیست وهشتمین مرحله طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز با برنامه‌ریزی‌های مناسب و ارائه راهکارهای اجرایی، دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ابلاغ شد.

وی افزود: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌ها و پلیس‌های تخصصی و تلاش مستمر در سطح خوزستان در چهار روز گذشته با هماهنگی قضائی طی چندین عملیات پی در پی ۷۵ نفر از عاملان تیراندازی‌ها و دارندگان سلاح غیرمجاز را شناسایی و دستگیر کردند.

صالحی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان، ۳۴ قبضه سلاح جنگی و ۶۴ قبضه سلاح شکاری و در مجموع ۹۸ قبضه سلاح غیرمجاز به همراه ۷۷۸ عدد انواع فشنگ کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: پلیس خوزستان مصمم است در مقابله با خرید و فروش سلاح، دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عاملان تیراندازی برخورد جدی داشته تا محیط را برای متخلفان ناامن کنند و این اقدامات برای آحاد مردم آرامش در پی داشته باشد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا