کردستان

پلیس در خط مقدم کاهش آسیب های اجتماعی 

پلیس در خط مقدم کاهش آسیب های اجتماعی 

به گزارش خبرگزاری برگزیده از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در سومین جلسه قرارگاه مبارزه با سرقت در استانداری استان با قدر دانی از زحمات شبانه روزی پلیس استان، بیان داشت: پلیس در جهت ایجاد امنیت و آرامش مردم مجاهدانه پای کار است و این مایه افتخار است.

وی افزود: پلیس استان در موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی هم موفق عمل کرده است و امیدواریم این مهم نیز همچنان ادامه داشته باشد.

استاندار کردستان با بیان اینکه سرقت از جرائمی است که آرامش شهروندان را سلب می کند، گفت: برخورد با سارقان و مالخران با جدیت در دستور کار باشد، این اقدامات خوب پلیس رضایتمندی مردم به دنبال دارد.

زارعی کوشا در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه مبارزه با سرقت، افزود: اقدامات پیشگیرانه و استفاده از ظرفیت های موجود در راستای آگاه سازی نقش بسزایی در کاهش سرقت ها دارد.

کاهش ۷ درصدی سرقت های مهم

سردار ” علی آزادی” در ابتدای این جلسه با بیان اینکه پلیس استان در راه امنیت و آسایش روانی شهروندان با جان و دل پای کار است، بیان داشت: اقدامات خوبی از ابتدای سال تا کنون در موضوع مبارزه با سرقت انجام شده است که به کاهش ۷ درصدی سرقت های مهم در استان می توان اشاره کرد.

وی افزود: از ابتدای سال تا کنون ۳۲ طرح در خصوص مبارزه با سرقت در استان به مرحله اجراء در آمده و در این راستا ۵ باند سارق متلاشی و ۴۲۴ فقره سرقت کشف شده است.
فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: در این راستا ۳۲۴ نفر مالخر دستگیر شده اند و این مهم با اولویت در دستور کار قرار دارد.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا