اخبار روز

یک سوم صهیونیست‌ها به دنبال مهاجرت معکوس هستند

یک سوم صهیونیست‌ها به دنبال مهاجرت معکوس هستند

– اخبار بین الملل –

به گزارش سایت عبری زبان خبرگزاری برگزیده های ایران، در نظر سنجی اختصاصی انجام گرفته برای شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی مشخص شد، نیمی از صهیونیست‌ها نگرانی خود را از وقوع جنگ داخلی اعلام کرده و گفتند که ادامه تقابل بلوک‌های موافق و مخالف اصلاحات قضائی اسرائیل را به سوی جنگ داخلی پیش می‌برد.

براساس این نظر سنجی که بعد از تصویب قانون محدود شدن اختیارات دادگاه عالی در بکارگیری شرط معقولیت در مورد قوانین مصوب کابینه انجام شد و انتشار نتایج اولیه آن از شامگاه سه شنبه آغاز شده بود، یک سوم از صهیونیست‌ها اعلام کردند به طور بالفعل به فکر خروج از فلسطین اشغالی هستند.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی با نگران کننده توصیف کردن این آمار اعلام کرد، یک سوم از صهیونیست‌ها اعلام کردند، به فکر خروج از (فلسطین اشغالی) هستند.

در ادامه گزارش آمده است، ۲۸ درصد از جامعه آماری مورد سئوال قرار گرفته اعلام کردند به طور جدی در رابطه با مهاجرت (معکوس) فکر می‌کنند در حالی که ۶۴ درصد جواب منفی داده و ۸ درصد هم تاکید کردند هنوز در این رابطه تصمیمی نگرفته‌اند.

مسئله قابل تامل دیگر در این نظر سنجی ابراز نگرانی ۵۴ درصد از جامعه آمریکا نسبت به تبعات منفی امنیتی مصوبات جدید ائتلاف علیه (رژیم) اسرائیل است، این در حالی است که تنها ۳۷ درصد اعلام کردند، نگرانی چندانی نسبت به این مسئله ندارند.

همچنین ۵۶ درصد از صهیونیست‌ها نیز پیش بینی کردند که نگران وقوع جنگ داخلی هستند و فقط ۳۵ درصد گفتند که چنین نگرانی را ندارند.

بازگشت رژیم صهیونیستی به مدار بحران؛ بی‌توجهی کابینه نتانیاهو به اعتراضات
سید حسن نصر الله: دشمن صهیونیستی در بدترین روزهای خود قرار دارد

 

/*

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا