زنجان

سردار سلیمانی اعتقاد زیادی به کمک به محرومان داشت

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز در معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان با اشاره به اینکه بهترین حمایت را از نیروهای مسلح داریم، اظهار کرد: عشق و خدمت به مردم در بین نیروها نظامی موج می‌زند و فرماندهان در همه جا می‌جنگند که جان و مال مردم به خطر نیفتد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: رزمندگان اسلام، ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در اوج عزت و قدرت گوش به فرمان ولایت هستند و در هر زمانی نیروهای مسلح آماده دفاع در مقابل تهدیدات هستند.

وی گفت: در هشت سال دفاع مقدس، نظام جمهوری اسلامی، یکه و تنها در مقابل همه کفار و جبهه استکبار در رأس آن آمریکای جهانخوار و شیطان بزرگ که برای از بین بردن انقلاب و نظام به صحنه آمده بودند، ایستاد و به پیروزی رسید.

سردار کرمی افزود: ملت ایران و رزمندگان اسلام با ولایت و رهبری حضرت امام خمینی(ره) با تمام توان برای دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد صحنه شدند و به مدت هشت سال در مقابل جبهه استکبار مقاومت کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان عنوان کرد: سربازان دیروز در دوران دفاع‌مقدس حماسه آفریدند، چرا که دیروز سربازی و جانبازی در آن صحنه نیاز بود تا امروز ما در اوج قدرت و عظمت زندگی کنیم و امروز هم دفاع از ولایت و دین خدا، نیازمند سربازی و جانبازی است.

وی وجود نیروهای مسلح را رمز اقتدار و امنیت در کشور خواند و تاکید کرد: امنیت امروز کشور مرهون رزمندگی و رشادت افرادی است که از آرزوها و امیال خود گذشتند تا این کشور به دست دشمنان نیفتد.

سردار کرمی با بیان اینکه تجربه نشان داده است هرگاه عقب‌نشینی کرده‌ایم دشمن پیش‌روی خود را انجام داده است، افزود: برای داشتن اقتدار باید مقاومت کنیم و از اهداف و خواسته‌های خود چه در میدان مقابله و جنگ سخت و چه در جبهه نرم و مذاکران عقب نکشیم.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی کسی بود که به اصول، ارزش‌ها و باورهای اسلام، امامین و خدمت به مردم و محرومان اعتقاد داشت و عمل می‌کرد، گفت: این انسان صاحب مکتب است و باید از مکتب او درس‌های زندگی را بیاموزیم و عمل کنیم.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/م


 2022-01-08 10:06:28

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا