آذربایجان شرقی

توسعه همکاری‌های مشترک منطقه‌ای، بهترین راه شکست تحریم‌های ظالمانه است

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، عابدین خرّم امروز در دیدار با سفیر بلاروس در تهران، با اشاره به پیشینه روابط استان آذربایجان شرقی و استان ماگیلیوف بلاروس، اظهار داشت: امیدواریم فصل نوینی از این روابط آغاز شده و بهتر از قبل ادامه یابد.

 وی با اشاره به ظرفیت‌های آذربایجان شرقی در بخش‌های مختلف، از سفیر بلاروس خواست تا زمینه حضور هیأت‌های اقتصادی و تجاری این کشور برای بازدید از ظرفیت‌‌های صنعتی و تولیدی استان را مهیا کند.
 
خرّم با بیان اینکه روابط دو طرف در همه زمینه‌ها باید گسترش یابد، گفت: هیچ مانعی برای توسعه روابط وجود ندارد و باید بدون معطلی، ظرفیت‌های مشترک همکاری را فعال کنیم.
 
استاندار آذربایجان شرقی، گردشگری و اتصال به حوزه اوراسیا را از زمینه‌های مناسب برای همکاری مشترک ذکر کرد و گفت: اراده جدی دو کشور برای توسعه روابط باید برای تجار و فعالان بخش خصوصی ملموس و قابل مشاهده بوده و به عنوان الگویی در سطح منطقه معرفی شود.
 
وی خاطرنشان کرد: قدم اول در این زمینه، برگزاری نمایشگاه‌های مشترک برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌هاست و برداشت ما این است که بسترهای همکاری در همه زمینه‌ها آماده است.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا