سمنان

سپاه در بزنگاه‌ حساس آمریکا را سر جای خود نشاند/ حضور رئیس‌جمهور در سیاه‌چادر عشایر ارزشمند است

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی بعدازظهر امروز در نشست رئیس جمهور با نخبگان، علما، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف که در سالن هلال احمر سمنان برگزار شد، اظهار کرد: مقدم سیدابراهیم رئیسی، ریاست جمهور و هیأت همراه را به استان سمنان گرامی می‌داریم.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان، نقطه عطفی بعد از واقعه ۱۷ شهریور، برای انقلاب اسلامی بود، ادامه داد: همه نیروی‌های نظامی و انتظامی، به‌ویژه سپاه پاسداران سرافراز، با اقدام اخیر خود در بزنگاه حساس، نیروهای مزدور آمریکایی که قصد سرقت نفت جمهوری اسلامی را داشتند، بر سر جای خود نشاندند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه مردم ما شکرگزار روی کار آمدن دولت محبوب و مردمی هستند، افزود: بارقه امیدی که با وجود حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی، ریاست جمهور و اقدامات وی در جامعه شکل گرفته بسیار ارزشمند است.

مطیعی با بیان اینکه قصد ریاست جمهور و هیأت دولت بر گره‌گشایی از مشکلات مردم است، گفت: بر اساس آمارها، رضایتمندی بسیار بالایی از عملکرد دولت در بین مردم وجود دارد.

وی عنوان کرد: برخی در پی تخریب سفرهای استانی هستند، اما این سفرها، مورد تأیید و تأکید مقام معظم رهبری است و این سفرها ویژگی‌های بارز دولت کاری، قوی، ایران و ایرانی بین مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: بعد از ۴۳ سال، بار نخست است که ریاست جمهور در سیاه‌چادر عشایر ایل سنگسر حضور پیدا می‌کند که بسیار ارزشمند است.

مطیعی اضافه کرد: کسانی که به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلام هستند، سرشان به سنگ خواهد خورد.

وی گفت: مردم استان سمنان در پی تماس‌های تلفنی، درخواست حضور ریاست جمهوری در دیدار عمومی مردمی و همچنین شهرستان‌های استان را داشتند که به‌واسطه شرایط کرونایی این مهم میسر نیست که در سفرهای آینده شاهد این مقوله خواهیم بود.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا