زنجان

مشکلات مالی انباشته شده در شهرداری صائین‌قلعه

 علیرضا کاظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری برگزیده های ایران زنجان با بیان اینکه شهرداری صائین‌قلعه به منظور برون رفت از مشکلات مالی، برنامه‌هایی پیش‌بینی و در دست اجرا دارد، تصریح کرد: این شهرداری به رغم مشکلات مالی انباشته شده از قبل، خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان را هدف گذاری کرده است. 
شهردار صایین‌قلعه با تاکید بر توجه بیشتر به نیازهای اساسی و زیر ساختی شهری افزود: در حال حاضر با فعالیت مستمر کارگاه شن و ماسه شهرداری سعی شده در راستای تامین شن، ماسه و بتن آماده مورد نیاز شهروندان تبعه و سازمان ها تلاش جدی شود. 
وی با اشاره به اینکه در ماه جاری بیش از ۳۰ درصد افزایش راندمان تولید داشته‌ایم، اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده و و استفاده از ظرفیت های موجود توانستیم بیش از ۳۰ درصد راندمان تولید شن و ماسه را افزایش دهیم.
کاظمی با اشاره به اینکه کارگاه شن و ماسه شهرداری صایین قلعه به‌عنوان یک منبع درآمد پایدار برای این شهر محسوب می‌شود، که هم مصالح مورد نیاز شهرداری را تأمین کرده و بسیاری از هزینه‌های شهرداری را کاهش می‌دهد، افزود: شهرداری صایین قلعه همه روزه حتی در روزهای تعطیل (جمعه) آماده خدمات رسانی در زمینه تامین شن، ماسه و بتن استاندارد مورد نیاز به شهروندان و سازمانها است.
شهردار صایین‌قلعه با بیان اینکه شهرداری با تمام تلاش و بهره‌گیری از امکانات شهرستان و استان سعی بر آبادانی و توسعه عمرانی شهر صایین قلعه دارد، تصریح کرد: در حال حاضر برنامه‌های مدون و خلاقی در راستای زیباسازی شهری و جدول‌گذاری معابر و لکه‌گیری خیابان‌ها در دست برنامه‌ریزی است که شهرداری مصمم است از  تمام امکانات موجود برای پیشبرد اهداف استفاده شود.

انتهای پیام/۲۳۰۸


 2021-11-11 18:59:55

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا