اخبار روز

واکنش وزیر دفاع به حمله موشکی سپاه: در دفاع از منافع ملی و مردم‌مان هیچ محدودیتی قائل نیستیم

واکنش وزیر دفاع به حمله موشکی سپاه: در دفاع از منافع ملی و مردم‌مان هیچ محدودیتی قائل نیستیم

– اخبار سیاسی –

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری برگزیده های ایران، امیر آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در واکنش به عملیات موشکی سپاه علیه تروریست‌ها در روز گذشته اظهار داشت: ما در دفاع از منافع ملی و مردم‌مان هیچ محدودیتی قائل نیستیم و این کار را با اقتدار انجام می‌دهیم.

دوربردترین عملیات موشکی سپاه با کدام بالستیک صورت گرفت| گزارش برگزیده های ایران از «خیبرشکن» ایرانی
سردار حاجی‌زاده جزئیات حمله موشکی را اعلام کرد: شلیک ۴ موشک خیبرشکن از جنوب خوزستان به ادلب سوریه

 

 وی افزود: تروریسم را در سراسر جهان محکوم می‌کنیم و به هر نوع اقدامی که به نقض حقوق مردم ما بیانجامد، عکس العمل نشان می‌دهیم و این کار را به شدت انجام می‌دهیم و محدودیتی قائل نیستیم.

وزیر دفاع تاکید کرد: به حق حاکمیت و منافع کشورها و حقوق و قوانین کشورها احترام می‌گذاریم اما نمی‌پذیریم که در مرزهای ما کسی بخواهد شیطنت کند. از هر ناحیه‌ای جمهوری اسلامی را تهدید کنند، عکس العمل نشان می‌دهیم.

آشتیانی با اشاره به مذاکرات تلفنی با وزیر دفاع روسیه گفت: ما در تعاملاتمان با روسیه همواره این مذاکرات را داریم و با وزیر دفاع روسیه صحبت کردیم. راجع به ملاحظاتی که در منطقه داریم و باید رعایت شود، بخصوص احترام به حق حاکمیت‌مان، ایشان هم پذیرفتند و در تفاهم‌نامه با وزارت خارجه حتما مواردی که به امنیت ملی و حاکمیت ما برمی‌گردد را قرار شد کاملاً رعایت و دنبال کنند.

وزیر دفاع تاکید کرد: ما یک ارتباط راهبردی با روسیه داریم و آنها هم نسبت به این مسئله مصر هستند.

وی ادامه داد: ما موشک‌هایی در انواع مختلف زیر برد ۲۰۰۰ کیلومتر و با سر جنگی‌های متنوعی داریم که یکی از آنها خیبرشکن است و هر زمان لازم بدانیم از آنها استفاده می‌کنیم و ما یک قدرت موشکی در دنیا هستیم.

امیر آشتیانی تصریح کرد: درخصوص تسلیحات نظامی، وزارت دفاع کارهای بزرگی را انجام داده و در دست انجام دارد. ما به دنبال این هستیم که در بخش‌های مختلف از طریق بومی‌سازی و ساخت تجهیزات این کارها را دنبال کنیم، درباره بالگرد هم این موضوع را دنبال می‌کنیم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا