گیلان

ملوان همچنان در صدر جدول/قوهای سپید خوشه طلایی را درو کردند

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، در حساس‌ترین تقابل هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران، امروز در ورزشگاه سردار جنگل رشت، شاگردان مازیار زارع در تیم ملوان بندر انزلی میزبان خوشه طلایی ساوه بودند، که ملوانان توانستند روند شکست ناپذیری خود را حفظ کنند و با نتیجه دو بر یک پیروز دیدار شوند. 

مازیار زارع سرمربی ملوان در این دیدار، رضا حیدری، سعید کریمی، سجاد بازگیر، محسن انبساطی، حمید کاظمی، محمد رستمی، پدرام قاضی پور، امیر حسین یحیی زاده، عظیم گوگ، محمد صادق بارانی و پوریا غلامی را در ترکیب تیمش قرار داده بود. 

 

اما در آن سوی میدان داوود مهابادی سرمربی تیم خوشه طلایی ساوه نیز برای این دیدار، محمد ضیایی، حسین مرادی فر، عباس عامری، عرفان‌پور افراز، سجاد اژدر، پیمان‌پور صادقی، احسان‌پور شیخ، علی اکبر حیدری و پیمان نامور را در ترکیب تیمش قرار داده بود. 

شاگردان مازیار زارع در تیم ملوان بازی را بهتر آغاز کردند و بعد از خلق چند موقعیت گلزنی سرانجام توسط حمید کاظمی به گل برتری دست پیدا کردند؛ پس از گل ملوان عقب نشینی نکرد و حملات خود را ادامه داد و چند دقیقه بعد توسط پوریا غلامی مدافع پیش تاخته و ساروی ملوان به گل دوم دست یافت. 

پس از گل ملوان کمی عقب نشینی کرد و دو گل خود را حفظ کرد و با همین نتیجه راهی رختکن شدند. 

 

اما نیمه دوم هم ملوانان همانند نیمه اول بازی را هجومی آغاز کردند و حملات متعددی را روی دروازه میهمان خود ترتیب دادند و حتی یکبار هم تیرک افقی دروازه خوشه طلایی را به لرزه انداختند. 

پس از حملات نیمه دوم ملوان کمی عقب نشینی کرد و سعید خردمند توانست روی یک غافلگیری دروازه ملوان بندرانزلی را باز کند. 

در پایان بازی با نتیجه دو بر یک به سود ملوان بندرانزلی به پایان رسید. 

به گزارش فارس، ملوان بندرانزلی و شهرداری آستارا نمایندگان گیلان در لیگ یک فوتبال ایران هستند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا