اقتصادی

کاهش محسوس قیمت دلار آمریکا و انواع ارز در بازار تهران

‌به گزارش خبرنگار اقتصادی برگزیده های ایران، امروز بازار ارز و طلای پایتخت با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته مواجه بود.

تا روز گذشته روزانه افزایش تدریجی در قیمت انواع ارز و طلا رخ می‌داد، اما امروز شاهد کاهش قیمت انواع سکه طلا و ارز همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار هستیم.

امروز و تا لحظه تنظیم این گزارش هر دلار آمریکا با ۲۵۵ تومان کاهش قیمت نسبت به دیروز با قیمت ۲۷۶۴۰ تومان و هر یورو با ۴۰۰ تومان کاهش قیمت نسبت به دیروز به قیمت ۳۱۹۲۸ تومان عرضه شد‌.

همچنین درهم امارات امروز با قیمت ۷۵۳۰ تومان فروخته شد که نسبت به دیروز ۷۰ تومان کاهش قیمت داشت.

در بازار طلا، امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار با قیمت یک‌میلیون و ۱۶۷ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته شد که نسبت به دیروز ۴۱۰۰ تومان کاهش قیمت داشت.

همچنین امروز سکه بهار آزادی طرح جدید با ۵۹هزار تومان کاهش قیمت نسبت به دیروز با قیمت ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فروخته شد و ‌نیم‌سکه هم با ۱۰ هزار تومان افزایش ‌قیمت، ‌۶ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان عرضه شد‌.

همچنین ربع سکه در بازار تهران با ۱۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به دیروز، امروز ۳ میلیون و ۶۰۵ هزار تومان فروخته شد و سکه گرمی نیز با ۱۹ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به دیروز، ۲ میلیون و ۲۶۲ هزار تومان عرضه شد.

امروز‌ قیمت طلای جهانی ۱۷۷۶ دلار و ۹۳ سنت بود، دیروز هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۲۶.۹۷ دلار کاهش قیمت داشت.

به نظر می‌رسد با توجه به افزایش اعتماد مردم به وعده‌‌های دولت سیزدهم، برخی تقاضاهای خانگی ارز و همچنین تبدیل نقدینگی در دست مردم به ارز، این روزها تا اندازه‌ای کاهش یافته است.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا