Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
کشف داروی قاچاق در زنجان - خبرگزاری برگزیده های ایران
زنجان

کشف داروی قاچاق در زنجان

 یوسف اسماعیل زاده در گفت‌و‌گو با برگزیده های ایران در زنجان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین کنترل خودروهای عبوری در اتوبان زنجان – تبریز به یکدستگاه سواری پژو ۴۰۵ شوتی مشکوک و آن را متوقف کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، در بازرسی از این خودرو ۱۰۳ هزار و ۶۸۰ عدد داروی قاچاق را کشف کرده‌اند.
 
وی عنوان داشت: کارشناسان ارزش کشفیات قاچاق را بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کردند و همچنین در این راستا متهم دستگیر شده به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
 
اسماعیل زاده در خاتمه خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت‌های این پلیس است و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در این زمینه، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/۲۳۰۸


 2021-12-23 10:04:47

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا