سیستان و بلوچستان

کشف محل دپوی لوازم الکتریکی احتکاری در زاهدان

 احمد طاهری امروز در گفت و گو  با خبرنگار برگزیده های ایران در زاهدان اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر دپو و احتکار مقدار زیادی لوازم برقی و الکتریکی در یک انبار واقع در یکی از نقاط شهر زاهدان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی قضائی به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی از محل، ۱۱۵ هزار عدد انواع لوازم و محصولات برقی و الکتریکی احتکار شده شامل؛ انواع کابل و سیم برق ساختمانی، لامپ های الی ای دی، مهتابی و لوازم روشنایی، کلید و پریز، انواع آیفون تصویری، بخاری برقی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده برابر اعلام نظر کارشناسان ۶ میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار داشت: یک نفر در این رابطه دستگیر و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
سردار طاهری با بین اینکه احتکار کالا از عوامل اصلی اخلال در بازار و نظام اقتصادی کشور است، بر عزم جدی پلیس در برخورد با این پدیده شوم تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس بگذارند.

انتهای پیام/۷۵۰۰۵


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا