اصفهان

۳۷۰ برنامه به مناسبت روز ایثار و حماسه اصفهان/برنامه ریزی دیدار مردم نصف جهان با رهبری

۳۷۰ برنامه به مناسبت روز ایثار و حماسه اصفهان/برنامه ریزی دیدار مردم نصف جهان با رهبری

به گزارش برگزیده از اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری با بیان اینکه ۲۵ آبان روز به رخ کشیدن جوهره ایمانی، حزب اللهی، اعتقادی و انقلابی مردم اصفهان است، اظهارکرد: : مردم اصفهان در یک هفته یک هزار و ۲۰۰ شهید و در روز ۲۵ آبان ۳۷۰ شهید را در تشییع کردند و بعدازظهر همان روز فرزندان خود را راهی جبهه حق علیه باطل کردند.

وی با اشاره به اینکه نشان دادن روحیه حماسی و انقلابی مردم اصفهان در برنامه های این روز باید مورد توجه باشد، افزود: برای بزرگداشت این روز تنها به دنبال تاریخ نگاری نبودیم چرا که این امر با با تنظیم یک مستند امکان اجرا دارد؛ هدف ما این است که جوهره ایمانی و اعتقادی مردم اصفهان را به همگان نشان دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بیان کرد: برای بزرگداشت ۲۵ آبان ضمن تاریخ نگاری و بیان واقعه، به صورت ویژه ذات، منش، اعتقاد و ایمان مردم اصفهان برای همگان تشریح و تبیین و محور برنامه‌ها که گنج درونی ۲۵ آبان است به نمایش گذاشته شود.

جان‌نثاری با اشاره به اینکه ۳۷۰ برنامه محوری مشترک بین شهرداری، سپاه و بسیج برای گرامیداشت این روز برنامه‌ریزی شده است، تاکید کرد: گردهمایی مردم در ۲۵ آبان در گلستان شهدا با محوریت سپاه از جمله محوری‌ترین برنامه‌های این روز است و تجلیل از خانواده شهیدان مقاومت در دستور کار است ضمن اینکه برنامه های ویژه در مدارس و دانشگاه ها برقرار می شود.

وی اضافه کرد: استاندار اصفهان پیگیر این موضوع است که به مناسبت این روز زمینه دیدار مردم ولایت مدار اصفهان با مقام معظم رهبری فراهم شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تاکید کرد: فضاسازی اصناف در محل کار، فضاسازی محلات، نواختن زنگ حماسه و ایثار در مدارس بسیار اهمیت دارد و پیشنهاد می کنیم همه دستگاه‌ها و ادارات یکی از اماکن خود را به نام ۲۵ آبان ثبت کنند.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا