کرمانشاه

آب «سد آزادی» به اسلام‌آباد غرب منتقل می‌شود 

آب «سد آزادی» به اسلام‌آباد غرب منتقل می‌شود 

به گزارش خبرنگار برگزیده کرمانشاه، محمدطیب صحرایی صبح امروز (پنجشنبه ۲۰ مهر ماه) در آیین افتتاح پروژه‌های آبرسانی به روستاهای شهرستان اسلام‌آباد غرب اظهار کرد: امروز برای مردم کرمانشاه یک روز تاریخی و سالروز سفر رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۹٠ به کرمانشاه است.

وی افزود: مردم استان کرمانشاه در وفاداری به اسلام و انقلاب سابقه درخشانی دارند و شهرستان اسلام آباد غرب یک شهرستان پر افتخار و با عزت است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: خداوند در قرآن در آیات متعددی توجه ما را به «آب» جلب کرده و اصل این نعمت مربوط به خدا است و باید قدرشناس آن باشیم.

وی گفت: آب را باید خوب مصرف کنیم و مسئولین باید تلاش کنند از هرگونه هدر رفت آب جلوگیری کنند و در استان کرمانشاه نیز مانند سایر نقاط با «تنش آبی» مواجه هستیم.

مدیر ارشد استان کرمانشاه عنوان کرد: در استان کرمانشاه ١٣ سد وجود دارد و آب‌های جاری و لب مرز داریم که باید ساماندهی شوند.

وی ادامه داد: دوشنبه گذشته در تهران جلسه‌ای برای سرمایه‌گذاری در حوزه «آب» داشتیم که آب از «سد آزادی» به منطقه اسلام‌آباد غرب منتقل شود و به ذخایر و مصرف آب کمک کند.

وی تشریح کرد: سرمایه گذاری برای «آب» در کرمانشاه ضرورت دارد و باید به آن توجه بیشتری کرد و مسئولین نیز در خدمت به مردم تلاش می‌کنند.

صحرایی بیان کرد: یکی از اصلی‌ترین سرمایه‌گذاری‌های دولت سرمایه‌گذاری در حوزه آب است که سال گذشته یک هزار میلیارد تومان برای تأمین و تضمین آب پایدار به استان کرمانشاه تخصیص داده شد.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا