زنجان

آخرین فرصت برای خرید کتب درسی دانش‌آموزان

حسین حسنلو، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار برگزیده های ایران در زنجان اظهار کرد: ۱۰۰ درصد افرادی که برای دریافت کتب درسی خود اقدام کرده، کتب خود را دریافت کردند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه افرادی هم هستند که ثبت نام نکردند که ممکن است موجب مغایرت‌های آماری شود، گفت: آمار این افراد در هیچ استانی قابل ارائه و برآورد نیست.
وی با اشاره به اینکه بخشی از مشکل توزیع کتاب در بخش فنی و حرفه‌ای است، عنوان کرد: این ایراد به دلیل ثبت‌نام دیر هنگام و انتخاب رشته در این رسته‌ها است.
حسنلو با اشاره به اینکه ثبت‌نام کتب همچنان ادامه دارد، گفت: دانش‌آموزان جا مانده می‌تواند ثبت‌نام خود را تکمیل و کتاب‌های درسی خود را دریافت کنند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه بنا به درخواست‌های برخی از والدین دانش‌آموزان و ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها مبنی بر تمدید مهلت زمانی ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان، زمان ثبت سفارش فردی و گروهی کتا‌ب‌های درسی در سامانه فروش و توزیع کتاب های درسی تمدید شد، افزود: افراد تا فردا پنجم آذر‌ماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام کتب اقدام کنند.
وی افزود: به منظور استفاده از این  فرصت، تمام کار گروه‌های استانی و منطقه‌ای برنامه ریزی و سفارش کتاب‌های درسی موظف بودند نسبت به بررسی و پیگیری امور مدرسه به مدرسه، مدارس دارای بیش از ۲۰ دانش‌آموز  تا اتمام ثبت سفارش کتاب های درسی دانش آموزان اقدام کنند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹


 2021-11-28 02:05:27

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا