خوزستان

آخرین وضعیت واگذاری زمین به خانوارهای دارای ۳ فرزند و بیشتر در خوزستان

آخرین وضعیت واگذاری زمین به خانوارهای دارای ۳ فرزند و بیشتر در خوزستان

به گزارش برگزیده، مرتضی میثاقی در خصوص طرح جوانی جمعیت و واگذاری زمین به خانواده‌هایی که دارای ۳ فرزند یا بیشتر هستند، اظهار کرد: طبق آخرین آمار سامانه ثبت‌نام این طرح، تاکنون ۱۹ هزار و ۷۹ نفر در طرح واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد ۲۹۸۱ نفر تایید نهایی شده‌اند تا بتوانند از خدمات در نظر گرفته شده در این زمینه بهره‌مند شوند و زمین به آن‌ها اختصاص داده شود.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: برای این تعداد در استان زمین استحصال، تملک، تغییر کاربری و تفکیک شده است تا بتوان نسبت به اختصاص این اراضی به افراد واجد شرایط اقدام کرد.

میثاقی در خصوص اختصاص اراضی در قالب این طرح در کلانشهر اهواز عنوان کرد: یک زمین ۱۰ هکتاری در اهواز برای افراد مورد نظر اختصاص پیدا کرده و مشکلی در فرآیند واگذاری زمین وجود ندارد.

وی افزود: زمین به میزان کافی در استان وجود دارد و در برنامه داریم در شهرستان‌های مختلف برای واگذاری زمین در قالب این طرح به افراد واجد شرایط، زمین تملک کرده و در اختیار افراد قرار دهیم.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: کار در این خصوص یک کار بزرگ است و مشکلات خود را دارد و باید همکاری دیگر بخش‌ها را نیز داشته باشیم تا بتوانیم با سرعت مطلوب‌تری پیش برویم.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا