اقتصادی

آخرین وضعیت پمپ بنزین‌های کشور/ عرضه بنزین سهمیه‌ای در ۱۴۵۰ جایگاه سوخت

فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی برگزیده های ایران با اشاره به آخرین وضعیت جایگاه‌های بنزین در کشور گفت: در حال حاضر با تلاش همکاران بنده در وزارت نفت از مجموع حدود ۳۸۰۰ جایگاه سوخت در سراسر کشور، ۱۴۵۰ جایگاه به سامانه هوشمند سوخت وصل شده‌اند و مردم می‌توانند بنزین سهمیه‌ای با کارت سوخت دریافت کنند.

وی ادامه داد: بدین صورت تعداد جایگاه‌های متصل به سامانه سوخت بیش از دو برابر شده است. همچنین ۲۳۵۰ جایگاه سوخت نیز به صورت آفلاین بنزین با نرخ آزاد به خودروها عرضه می‌کنند.

*سرعت اتصال جایگاه‌ها به سامانه افزایش خواهد یافت

کاهی اظهار داشت: با توجه به اینکه روز گذشته فعالسازی جایگاه‌های سوخت به صورت دستی به اتمام رسید، الان تمرکز تمامی تیم‌ها بر تغییر وضعیت آفلاین به آنلاین در جایگاه‌ها می‌باشد و ساعت به ساعت از تعداد جایگاه‌های آفلاین کاسته و به تعداد جایگاه‌های عرضه کننده بنزین با کارت سوخت افزوده می‌شود. بدین صورت سرعت اتصال جایگاه‌ها به سامانه افزایش خواهد یافت.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: بنده از تمام مردم ایران بابت صبوری و اعتماد به مجموعه وزارت نفت تشکر می‌کنم و تیم فعلی وزارت نفت به صورت شبانه‌روزی در حال پیگیری برای حل مشکل است.

*فهرست جایگاه های فعال عرضه سوخت کشور

به گزارش برگزیده های ایران، جدول زیر آخرین وضعیت جایگاه‌های فعال سوخت در تهران و مابقی استان‌های کشور را نشان می‌دهد:

مردم می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با لینک، جزئیات مربوط به جایگاه‌های سوخت فعال در هر استان و شهرستان را مشاهده کنند.

انتهای پیام/ب


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا