کردستان

آزمون ارتقاء درجه نجاتگران جمعیت هلال احمر در کردستان برگزار شد

آزمون ارتقاء درجه نجاتگران جمعیت هلال احمر در کردستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده از سنندج، پیام جلالی مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان در این خصوص اظهار کرد: دوازدهمین مرحله ارتقاء درجه امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان با حضور نمایندگان سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر برگزار شد.

وی با بیان اینکه این آزمون در دو قسمت برادران و خواهران اجرا شد، افزود: این آزمون ها همه ساله به منظور ارتقای درجه و افزایش توان کلی و عملیاتی امدادگران و نجاتگران برگزار می شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان عنوان کرد: آزمون آمادگی جسمانی و مهارتی با هدف شناسایی نقاط ضعف، قوت و توانایی جسمی امدادگران و نجاتگران به منظور سازماندهی آن‌ها در تیم‌های تخصصی صورت گرفت.

جلالی با اشاره به اینکه آزمون در دو قسمت آمادگی جسمانی و مهارتی برگزار شد، ادامه داد: آزمون جسمانی شامل دو ۵۴۰ متر و ۹*۴، دراز و نشست و معلق ماندن و آزمون مهارتی شامل کار با تجهیزات نیمه سنگین ست هیدرولیک و پنوماتیک، کمک‌های اولیه، اسکان اضطراری و کار در فضای معلق و کار با طناب است.

وی یادآور شد: هر ساله شاهد افزایش تعداد پایگاه های امداد هستیم و هم اکنون پایگاه وینسار شهرستان قروه در حال تکمیل است و انشالله بتوانیم زودتر پایگاه امدادی وینسار را راه اندازی نماییم.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا