اخبار ورزشی

آزمون: شاگردانم امروز به یکی از بهترین تیم‌های جهان باختند

آزمون: شاگردانم امروز به یکی از بهترین تیم‌های جهان باختند

به گزارش خبرگزاری برگزیده، مریم آزمون در کنفرانس خبری بعد از بازی برابر استرالیا گفت: امروز بازی سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشتیم. نمی توانم توصیف کنم که چقدر خوشحال و راضی هستم، چرا که بچه های من امروز با یکی از بهترین تیم های دنیا جنگیدند. یک روز خاص برای من و بازیکنانم بود. برای اولین بار بچه های ما جلوی ۱۸ هزار نفر و یک ‌استادیوم پر از هوادار بازی کردند و بدون تردید این کار را برای ما سخت می کرد.

وی‌ اضافه کرد: برنامه اول ما دفاع کردن از دروازه بود و می خواستیم در ضد حمله ها به گل برسیم. به بازیکنان و کادر فنی خسته نباشید می‌گویم. با بازی امروز برابر استرالیا توانستیم یک ‌فصل جدیدی را برای فوتبال بانوان رقم بزنیم. نتیجه این دیدار به ما نشان داد که ما باید بیشتر تلاش کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان افزود: البته ما بازی را دو برصفر را واگذار کردیم، اما جایگاهی استرالیا در جهان دارد با ما قابل مقایسه نیست. همین که جنگیدیم و تا دقیقه ۹۰ کم نیاوردیم، مشخص است که تیم ملی ایران پیشرفت کرده است. شاگردانم امروز به یکی از بهترین های تیم های جهان باختند، اما چیزهای دیگری بردیم. از قبل یش بینی کرده بودیم که استرالیا فشار زیادی را بر روی بازیکنان ما خواهد آورد. این فشار را در زمین به دو قسمت کردیم، اما فشار بیش از آن حدی بود که ما انتظار داشتیم. همچنین این را می دانستیم که آنها در ضربات هوایی از ما خیلی قوی تر هستند. با تمام اینها بازیکنانم حتی بیشتر از حد انتظار امروز ظاهر شدند. به نظرم بازی با تیم های بزرگ باعث می شود، بچه ها قوی تر شوند. مسابقه امروز برابر استرالیا اعتماد به نفس بازیکنان را بالا برد.

آزمون در پایان اظهار داشت: ما این بازیکنان را قبلا در تلویزیون دیده بودیم و به بچه ها گفته بودم که شما باید امروز افتخار کنید که با تیم چهارم جهان بازی می کنید. باید با آنها بجنگدید، چرا که ما امروز نماینده ۸۰ میلیون ایرانی هستیم. بچه ها با تمام قلب شان امروز جلوی تیم استرالیا بازی کردند. به بازیکنانم افتخار می کنم. با تعویض هایمان در نیمه دوم بازی را کنترل کردیم.‌ به تیم استرالیا تبریک می گویم. درسی که این مسابقه به ما داد این بود که نباید از تیم های بزرگ بترسیم.

۲۵۱۲۵۱

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا