بوشهر

آغاز اجرای طرح جهش تولید مسکن در بوشهر از روز شنبه

به گزارش برگزیده های ایران از بوشهر، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر امروز در جمع مسؤولان دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران استان بوشهر با اشاره به اینکه ساخت مسکن یکی از اولویت‌های این استان است از اجرا طرح جهش تولید مسکن خبر داد و اظهار داشت: در اجرا این طرح راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) نقش مهم و ویژه‌ای دارند.

وی با تأکید بر اعلام سهمیه شهرستان‌ها در اجرا طرح جهش تولید مسکن خاطر نشان کرد: اطلاعات ساخت مسکن در شهرها و روستاها در اختیار فرمانداران شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر قرار گیرد.

استاندار بوشهر با اشاره به آغاز اجرا طرح جهش تولید مسکن از روز شنبه ۲۰ آذر ماه در سراسر استان بوشهر تصریح کرد: اجرا این طرح‌ها باید بر اساس برنامه زمان‌بندی تکمیل و به متقاضیان واگذار شود.

محمدی‌زاده تشکیل شورای مسکن در شهرستان‌‌های ۱۰ گانه استان بوشهر را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: در اجرا طرح جهش تولید مسکن لازم است مسائل و مشکلات در شورای مسکن شهرستان‌های مختلف استان بوشهر مطرح و راهکارهای لازم برای رفع آنها اتخاذ شود.

وی اضافه کرد: موارد مطرح شده در رفع مشکلات اجرا طرح جهش تولید مسکن در شورای مسکن استان بوشهر جمع‌بندی و تصویب می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر هم با اشاره به اجرا طرح جهش تولید مسکن تصریح کرد: این طرح همزمان در سراسر استان بوشهر در قالب دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی آغاز می‌شود.

محمد هادی رستمیان تصریح کرد: عملیات اجرایی طرح جهش تولید مسکن در عالی‌شهر بوشهر با حضور استاندار بوشهر آغاز و همزمان در سراسر استان ساخت این واحدها اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا