بوشهر

بیمارستان محلی شبانکاره در حد درمانگاه!

به گزارش برگزیده های ایران از شهرستان دشتستان، سجاد خادمی بخشدار شبانکاره صبح امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان محلی شهدای شبانکاره اظهار داشت: مبنای احداث بیمارستان‌های محلی در کشور ارائه خدمات اورژانس شبانه‌روزی، بستری کمتر از ۲۴ ساعت و خدمات تخصصی پایه به صورت سرپایی است، اما متاسفانه بعد از گذشت یکسال از افتتاح این پروژه خدمات ارائه شده در این بیمارستان در مقیاس یک درمانگاه است و این نکته یک انتقاد کاملا به حق است. 

وی ادامه داد: در صورت تجهیز مناسب بیمارستان محلی شبانکاره، می‌توان خدمات بیمارستانی مناسبی را نه تنها به مردم بخش شبانکاره، بلکه به مردم عزیز سایر بخش‌های همجوار نیز ارائه کرد. 

بخشدار شبانکاره تصریح کرد: بخش شبانکاره دارای بیش از ۲۳ هزار نفر جمعیت است و یکی از مطالبات مردم این بخش وجود یک داروخانه شبانه روزی در این بیمارستان است که ان شالله از تمامی ظرفیت‌ها برای پیگیری این مطالبه عمومی مردم بخش باید بهره برد. 

بخشدار شبانکاره خاطر نشان کرد: این بیمارستان با وجود برخی مشکلات مانندعدم طراحی مناسب اتاق رادیولوژی یا کمبود تجهیزات و کادر درمانی، بسیار مجموعه خوب و مناسبی است و ان شالله با کمک مسؤولان علوم پزشکی استان بوشهر بتوانیم این بیمارستان را جهت ارائه خدمات مناسب و بهتر تجهیز نماییم. 

خادمی بیان داشت: قطعا تجهیز این مرکز به امکانات بیمارستانی مناسب باعث ایجاد رضایتمندی مردم و حتی کاهش مراجعات به بیمارستان‌های مرکز شهرستان خواهد شد. 

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا