کردستان

آغاز مسابقات تخصصی امداد و نجات هلال‌احمر در کردستان

آغاز مسابقات تخصصی امداد و نجات هلال‌احمر در کردستان

به گزارش خبرگزاری برگزیده از سنندج، پیام جلالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان با اشاره به آغاز مسابقات تخصصی امداد و نجات بمناسبت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: مسابقات تخصصی امداد و نجات در کردستان، همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

جلالی با اشاره به روند برگزاری این مسابقات افزود: در این مسابقات ۱۶۰ نجاتگر خانم و آقا در ۶ آیتم از جمله پیش بیمارستانی، جستجو و نجات در جاده، جستجو و نجات شهری (آوار)، جستجو و نجات در محیط های آبی، کوهستان و ارتفاع، طراحی اردوگاه و اسکان اضطراری به رقابت می‌پردازند، که از تاریخ ۸ بهمن ماه سال جاری در جمعیت هلال احمر استان آغاز شده و ادامه دارد.

وی بیان کرد: در این مسابقات نجاتگران به منظور آمادگی و نمایش مهارتهای امدادی و توان مقابله با حوادث احتمالی به رقابت پرداخته و تمام تجربیات خود را برای اجرای بهتر عملیات ها، به کار خواهند گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان با اشاره به تلاش و انگیزه نجاتگران در این مسابقات تاکید کرد: تلاش در جهت ایجاد انگیزه در اعضای امدادی به عنوان یک نکته مهم در ایجاد آمادگی برای پاسخگویی مطلوب در حوادث، همیشه باید مورد توجه قرار گیرد و آموزش نیز یکی از اجزاء مهم آمادگی و پیشگیری به شمار می رود.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا