خوزستان

آغاز نوزدهمین مسابقات ملی مهارت در اهواز

به گزارش برگزیده های ایران از اهواز،عبدالنبی سواعدی مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد:امروز صبح،۱۵شرکت کننده زیر ۲۱ سال منتخب استان‌ها در رشته تهویه وتبرید رقابت سه روزه خود را در قالب مسابقات ملی مهارت به میزبانی اهواز آغاز کردند.
سواعدی ارتقاء فرهنگ مهارت آموزی در میان جوانان،معرفی آموزش‌های مهارتی و اهمیت نقش آن در توسعه اقتصاد به عموم مردم وجلب نظر مسئولان،بنگاه‌های اقتصادی،صنایع وصنوف برای مشارکت هرچه بیشتر در اجرای مسابقات ملی مهارت،ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و تجارب حرفه‌ای،شناسایی ومعرفی افراد ماهر ونخبه به صنایع و بنگاه‌های اقتصادی و فراهم نمودن فرصت مناسب برای رقابت سالم میان جوانان کشور از جمله اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت عنوان کرد.
وی با تأکید بر اینکه مسابقات ملی مهارت مقدمه ای برای ورود به مسابقات جهانی مهارت است عنوان کرد:هر سال در سه مرحله شهرستانی، استانی و ملی با حضور نخبگان و استعدادهای برتر مهارتی که عمدتاً جوانان زیر ۲۱ سال هستند، برگزار می شود و برگزیدگان نهایی آن پس از گذراندن اردوهای آمادگی به مسابقات جهانی مهارت اعزام می شود.
سواعدی تصریح کرد:مسابقات ملی مهارت به دلیل ارتباط با رویداد جهانی که به صورت دو سال یک بار برگزار می شود به منظور ترویج مهارت آموزی و ارتقاء مهارت ها و شناسایی نقاط ضعف و قوت وضعف مهارت آموزی،آشنایی کارشناسان با مسابقات جهانی مهارت و ارتباط بین مراکز آموزشی و صنعت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید نگاه ویژه ای به این مسابقات توسط دستگاه های مختلف صورت گیرد.
سواعدی خاطرنشان کرد:نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت تا۱۷ آذر ادامه دارد و نفرات برتر این مسابقات به مرحله بین المللی مسابقات جهانی مهارت صعود کرده و مهرماه ۱۴۰۱ به شانگ‌های چین اعزام می‌شوند.
وی گفت:با ابتکار جالب کمیته برگزار کننده مسابقات از طریق لینک ارتباطی
https://www.skyroom.online/ch/khztvto1/olympiad
روند اجرای  نوزدهمین مسابقات ملی مهارت  با ۱۷ دوربین  بصورت زنده وآنلاین قابل دریافت ومشاهده است.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا