اخبار ورزشی

آمار عجیب واکسن نزده‌های لیگ برتر انگلیس ؛ بحران کرونا در جزیره

به گزارش برگزیده های ایران، بحران کرونا در انگلیس به قدری افزایش یافته که لیگ برتر تصمیم دارد به دلیل اوضاع آشفته در فوتبال این کشور، این رقابت را به مدت یک هفته هم که شده تعطیل کند تا میزان کرونایی‌های باشگاه‌ها کاهش پیدا کند.

تمام تیم‌های لیگ برتری از تعدد میزان کرونایی‌های خود متضرر شده‌اند و تیمی مثل چلسی به دلیل افزایش مبتلایان خود، رقابت با منچسترسیتی را از دست داده و شاید به خاطر همین نتواند قهرمان لیگ برتر انگلیس شود. تاتنهام به دلیل کرونایی‌های خود نتوانست مقابل رن فرانسه در رقابت لیگ کنفرانس اروپا حاضر شود و به همین دلیل از رسیدن به مرحله پلی آف این رقابت بازماند تا یک سود مالی خوب را از دست بدهد.

این تیم به همراه منچستریونایتد، لسترسیتی و چند تیم انگلیسی، بازی‌های خود را به زمانی دیگر موکول کردند تا اوضاع در این باشگاه‌ها بیشتر از پیش بحرانی نشود. با افزایش تعداد کرونایی‌های این تیم‌ها موضوع بحث واکسن در کشور انگلیس دوباره بر سر زبان‌ها افتاد و لیگ برتر شب گذشته آماری جدید از میزان واکسیناسیون بازیکنان این رقابت منتشر کرد.

طبق آمار منتشر شده لیگ برتر انگلیس، ۱۶ درصد بازیکنان این رقابت هنوز یک دز واکسن هم نزده‌اند و ۹۲ درصد از کادر فنی و بازیکنان حداقل یک دز به ثبت رسانده‌اند. این آمار در حالی است که ۶ درصد از بازیکنان بوندس لیگا واکسینه نشده‌اند و در سری‌آ این آمار به ۲ درصد می‌رسد.

لیگ برتر اعلام کرد که هفته گذشته ۹۰ کرونایی جدید از ۱۲۳۴۵ تست به ثبت رسیده است و تنها ۷۷ درصد از بازیکنان این رقابت به طور کامل واکسینه شده‌اند.

از امشب بازی‌های جام اتحادیه فوتبال انگلیس برگزار می‌شود و نکته جالب این است که از تمام ظرفیت ورزشگاه‌ها استفاده می‌شود. باید دید چه زمان لیگ برتر رای به لغو بازی‌های فوتبال این کشور می‌دهد و در چه زمان موضوع کرونا در این کشور اهمیت واقعی خود را پیدا خواهد کرد. 

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا