کردستان

آمار کرونا در قروه به صفر رسید/موردی از ابتلای به کرونا در ۶ روز گذشته ثبت نشده است

مسعود معتمدی رئیس مرکز بهداشت و ‌درمان قروه در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در قروه با اشاره به وضعیت رنگ‌بندی آبی کرونا در شهرستان قروه اظهار داشت: در هفته‌های اخیر با بازگشایی مدارس موارد جدیدی از ابتلای به کرونا در بین معلمان و دانش‌آموزان گزارش شد که دلیل آن عدم تهویه هوا، بسته بودن پنجره‌ها و رعایت کمتر شیوه‌نامه‌های بهداشتی به ویژه در مناطق روستایی بوده است.

وی با بیان اینکه درصد تست‌های مثبت کرونا در اوج وضعیت قرمز بیش از ۵۰ درصد بود، ادامه داد: در حال حاضر آمار ابتلای به کرونا بین ۳ تا ۵ درصد است.

رئیس مرکز بهداشت و ‌درمان قروه با اشاره به اینکه از ابتدا تاکنون از ۴۰ هزار بیمار تست کرونا گرفته شده است، افزود: از این تعداد تست کرونای ۷ هزار و ۵۷۷ نفر بیمار مثبت بوده است.

معتمدی گفت: آمار مبتلایان جدید به ویروس کرونا در این شهرستان در ۶ روز اخیر به صفر رسیده و تاکنون گزارشی از ابتلای به کرونا در این شهرستان ثبت نشده است.

وی اضافه کرد: ۹۰ درصد بیماران به صورت سرپایی و ۱۰ درصد با نظر و تشخیص پزشک بستری شده‌اند که ۱۹۳ نفر بیمار کرونایی با PCR مثبت و ۱۲۶ بیمار کرونایی با PCR منفی در بیمارستان شهید بهشتی قروه فوت شده است.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۸۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا