فارس

آموزش سواد رسانه‌ای همگانی شود

به گزارش برگزیده های ایران از شیراز، هادی رضایی، امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شیراز، بر لزوم آسیب‌شناسی حوزه فرهنگ و رسانه تاکید نمود و اظهار داشت: باید نقاط ضعف این حوزه احصاء شود و بر نقاط قوت تکیه کنند تا علیه جبهه‌ای که دشمن ایجاد کرده، بتوان مقابله کرد. 

وی با بیان اینکه تعداد متولیان دستگاه‌های فرهنگی بسیار است، اما نتیجه فرهنگی مطلوب به دست نمی‌آید، گفت: این موضوع باید آسیب‌شناسی شود چراکه تعدد دستگاه‌های فرهنگی هر چند فرصت است اما چنان چه انسجامی در روند مدیریت نباشد، فرهنگ لطمه می‌بیند.  

رئیس بسیج رسانه فارس بیان کرد: دشمن در جنگ‌های سرزمینی ناتوان و مغلوب مردم ایران شد اما امروز به دلیل عدم انسجام مدیریتی در عرصه فرهنگ و فضای مجازی، در عرصه فضای مجازی دچار تهدیداتی هستیم. 

رضایی ضمن تاکید بر تبیین برنامه مدون و راهبردی برای انسجام دستگاه‌های متولی فرهنگ در فارس، اظهار کرد: صاحب‌نظران باید برنامه‌ای طراحی کنند تا ساختار فرهنگی، همسو و هم جهت در مقابل دشمن بایستند و به دشمن اجازه دستیابی به اهدافشان را ندهند.

 این مسئول با تاکید بر همگانی شدن آموزش سواد رسانه‌ای، تصریح کرد: مسئولان در این زمینه چه تدبیری اندیشیده‌اند؟ این در حالی است که امروز باید از این جبهه دفاع کرد چراکه گستره آن تا خانه مردم رسیده است. 

وی  بیان کرد: پدران و مادران در کنار تامین معیشت، همتی برای آموزش و سواد رسانه‌ای فرزندان خود داشته باشند، چرا که فضای مجازی مانند دریایی است که امکان غرق شدن نوجوانان و جوانان وجود دارد. 

رضایی با اشاره به مشکلات معیشتی عموم مردم گفت: استحقاق مردم ایران که در تمام بزنگاه‌ها، پای این انقلاب و کم کاری برخی از مسئولان ایستادند، این نیست که برای تامین مایحتاج شرمنده فرزندان خود باشند‌.

وی بیان کرد: انتظار این است در این دولت انقلابی، کم کاری مسئولان قبل پیگیری شود و مطالبات مردم محقق گردد.

رضایی خاطرنشان کرد: امروز روند خوبی در دولت ایجاد شده اما خواسته مردم این است که متولیان امر با نگاه علوی، کسانی که مردم را با نگاه غیرکارشناسانه به بازار سرمایه ترغیب کردند، محاکمه کنند.

انتهای پیام/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا