تبلیغات

آموزش ۱+۴ روش عالی در دوره آموزش تاتو صورت آموزشگاه گل گیس

آموزشگاه آرایشگری گل گیس یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌های آرایشگری زنانه در تهران است که سالهاست با استفاده از بهترین مربی‌های فوق حرفه‌ای و بین المللی، با کیفیت ترین و به روز ترین آموزش تاتو صورت را به هنرجویان (از مبتدی تا حرفه ای) ارائه می‌دهد و آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند.

 

بسیاری از خانم‌ها دوست ندارند زمان زیادی را هر روز برای آرایش کردن بگذارند. برخی دیگر هم علاقه مند به رفع نواقص صورت خود از جمله نامتقارن بودن یا کم پشتی ابروها، نازک بودن لب‌ها و… هستند؛ بهترین گزینه برای این افراد استفاده از تاتو صورت یا آرایش دائم است.

امروزه استفاده از تاتو صورت بسیار رایج شده و طرفداران زیادی دارد. این نشان از بازار بسیار خوب این لاین آرایشگری است. به همین خاطر به طور مرتب هنرجویان زیادی با دیدن آموزش‌های تخصصی وارد این حوزه می‌شوند. در ادامه بیشتر در مورد روش‌هایی که در این دوره‌ها آموزش داده می‌شود، با هم صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

تاتو لب - آموزشگاه گل گیس

فواید تاتو صورت

مهم ترین فایده تاتو صورت این است که برخی نواقص صورت را رفع یا پنهان می‌کند. علاوه بر آن، برای افرادی که زمان برای آرایش کردن ندارند، انواع تاتو صورت مانند تاتو لب یا تاتو چشم می‌توانند نقش آرایش دائم را بازی کنند تا هرروز نیاز به آرایش کردن نداشته باشند. علاوه بر اینکه در هزینه خرید لوازم آرایش هم صرفه جویی خوبی می‌شود.

تحقیقات نشان می‌دهد تاتو کردن اگر به صورت اصولی انجام شود، حتی می‌تواند سیستم ایمنی افراد را در برابر میکروب‌ها تقویت کند؛ این یکی از فواید خاص و جالب تاتو است. البته تاتو صورت حتما باید با جوهرِ با کیفیت و سوزن و دستگاهِ مناسب انجام شود؛ در غیر این صورت ممکن است آسیب‌های جبران ناپذیری برساند.

دوره تاتو صورت یا آرایش دائم

تاتو صورت یکی از خدمات زیبایی محبوب و پر طرفدار است که ظرافت خاصی دارد و نیازمند دقت، تخصص و تجربه می‌باشد. تاتو صورت انواع مختلفی از جمله تاتو لب، تاتو چشم و تاتو ابرو دارد که هر کدام روش‌هایی را شامل می‌شوند.

برای تبدیل شدن به یک تاتو کار حرفه‌ای و ورود به این حوزه، باید حتما آموزش‌های تخصصی ببینید. شرکت در دوره‌های آموزشی زیر نظر مربیان مجرب همراه با دریافت مدرک معتبر، بهترین راه برای این کار است.

در دوره آموزش تاتو صورت با انواع تاتو و روش انجام هر یک آشنا خواهید شد. برای مثال با گذراندن دوره آموزش حرفه‌ای تاتو ابرو، شما می‌توانید با تمرینات عملی و زیر نظر اساتید اموزش تاتو ابرو از صفر تا صد را بیاموزید. همین طور، با گذراندن دوره آموزش تاتو خط چشم و تاتو لب شما می‌توانید مهارت‌های لازم را برای انجام این تاتوها کسب کنید. مهم ترین روش‌هایی که در این دوره آموزش داده می‌شود، در ادامه آورده شده است.

انواع روش‌های تاتو صورت

هاشور ابرو

هاشور ابرو یکی از روش‌های بسیار پرطرفدار در تاتو ابرو می‌باشد، زیرا ظاهری کاملا طبیعی به ابرو می‌دهد. در این روش با استفاده از روش میکروبلیدینگ، خراش‌هایی به شکل تار مو روی سطح پوست ابرو ایجاد شده و رنگدانه‌ها زیر پوست تزریق می‌شوند. با هاشور ابرو ابروهایی نچرال و بدون نیاز به هیچ آرایش ابرو خواهید داشت.

میکروپیگمنتیشن ابرو

این روش بسیار شبیه هاشور ابرو است ولی با این تفاوت که برای این کار از دستگاه استفاده شده و رنگدانه‌ها در سطح عمیق تری از پوست تزریق می‌شوند. این باعث می‌شود که ماندگاری این روش بیشتر باشد.

تاتو خط چشم - آموزشگاه آرایشگری گل گیس

تاتو خط چشم

کشیدن یک خط چشم زیبا کاری نیست که هر خانمی بتواند به راحتی آن را انجام دهد. تاتو خط چشم یک روش بسیار خوب برای این کار است. با انجام این تاتو همیشه در طول روز زیبا هستید و نیاز به آرایش ندارید. فراموش نکنید اگر تاتو خط چشم به صورت حرفه‌ای پیاده سازی شود، می‌تواند برخی از مشکلات چشم از جمله افتادگی پلک را پوشش داده و چهره را زیباتر کند.

میکروپیگمنتیشن لب یا تاتو رژ لب

این روش برای افرادی مناسب است که می‌خواهند لب‌های پررنگ تر و برجسته تر داشته باشند. در این روش رنگدانه‌ها به کمک دستگاه میکروپیگمنتیشن به کل سطح لب تزریق می‌شوند. چون این کار در لایه دوم پوست انجام می‌شود، این روش ماندگاری خوبی حدود ۶ ماه تا یک سال دارد.

شیدینگ لب

شیدینگ لب بسیار شبیه روش قبل می‌باشد با این تفاوت که مناسب افرادی است که دوست دارند رنگ لب طبیعی یا نچرال اما کمی تقویت شده و برجسته تر داشته باشند.

گل گیس، بهترین آموزشگاه آرایشگری برای آموزش تاتو صورت

آموزش تاتو صورت - آموزشگاه گل گیس

آموزشگاه آرایشگری گل گیس یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌های آرایشگری زنانه در تهران است که سالهاست با استفاده از بهترین مربی‌های فوق حرفه‌ای و بین المللی، با کیفیت ترین و به روز ترین آموزش تاتو صورت را به هنرجویان (از مبتدی تا حرفه ای) ارائه می‌دهد و آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند. از جمله مزایای آموزشگاه آرایشگری گل گیس که آن را از سایر آموزشگاه‌ها متمایز می‌کند عبارتند از:

  • استفاده از اساتید حرفه‌ای و باتجربه
  • دارای بیش از ۱۵ سال تجربه آموزشگاه آرایشگری
  • ارائه مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای
  • برگزاری کلاس هایآموزشی آرایشگری به دو صورت تئوری و عملی
  • امکان آموزش آنلاین علاوه بر حضوری
  • امکان رزرو دوره‌های حضوری و مشاهده آنی دوره‌های آنلاین با پرداخت امن
  • برگزاری کلاس‌های آموزش آرایشگری با رفع اشکال رایگان برای ورود به بازار کار
  • مواد رایگان حین آموزش اکثر دوره

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره آموزش تاتو صورت یا آرایش دائم و ثبت نام به سایت آموزشگاه گل گیس به آدرس  https://golgisamoz.com مراجعه کنید و یا با شماره‌های ۷۷۷۲۹۶۸۲ و ۰۹۱۲۰۰۴۱۵۸۲ تماس بگیرید.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا