اخبار ورزشی

آنچلوتی: امیدوارم مشکل بلینگام جدی نباشد/ تا آخرین ثانیه جنگیدیم

آنچلوتی: امیدوارم مشکل بلینگام جدی نباشد/ تا آخرین ثانیه جنگیدیم

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، کارلو آنچلوتی که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در چارچوب هفته دوازدهم لالیگای اسپانیا نتوانست بر میهمان خود رایو وایکانو غلبه کند و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت داد، پس از این بازی، درباره وضعیت هافبک انگلیسی‌اش گفت: بلینگام از ناحیه کتف مشکل دارد و روز دوشنبه آزمایش‌های تکمیلی روی او صورت خواهد گرفت. این مشکل کمی روی او تأثیر گذاشت، اما توانست به کارش ادامه دهد. امیدوارم مشکل او جدی نباشد و برای بازی چهارشنبه (با براگا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا) در دسترس باشد.

وی همچنین درباره عملکرد تیمش در این بازی اظهار داشت: ما خوب بازی کردیم. نگرش‌مان به بازی و انرژی که داشتیم، خوب بود و موقعیت‌های زیادی هم خلق کردیم. ما از نتیجه به دست آمده ناراحت هستیم، نه از عملکردمان. بازی‌های دیگری پیش از این داشته‌ایم که مستحق برد نبودیم. ما در لالیگا می‌جنگیم و در لیگ قهرمانان خیلی خوب کار می‌کنیم. ما در این بازی مقابل رایو وایکانو اشتباهی نکردیم.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید تصریح کرد: اگر این نتیجه را ارزیابی کنیم، این یک زنگ بیدارباش است. من نمی‌توانم بازی را بر اساس نتیجه ارزیابی کنم. نمی‌توانم زمانی که برنده می‌شویم خوشحال باشم یا زمانی که مساوی می‌کنیم یا می‌بازیم ناراحت باشم. گاهی اوقات وقتی برنده می‌شویم، ناراحت می‌شوم. اگر تیم خوب بازی نکند و گاهی اوقات برنده نمی‌شویم، خوشحال می‌شوم. تیم تمام تلاش خود را کرد و این برای من کافی است.

کارلتو صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: ما در نیمه اول باید از جناح راست بیشتر استفاده می‌کردیم. سپس موقعیت‌های خطرناک زیادی را در نیمه دوم از سمت راست ایجاد کردیم. تنها چیزی که بین دو نیمه به بازیکنان گفتم این بود که ما باید بیشتر در سمت راست بازی کنیم. ما گزینه‌های تهاجمی زیادی داریم. بلینگام در موقعیت‌های گلزنی خوبی قرار نگرفت، اما والورده، رودریگو، خوسلو و وینیسیوس موقعیت‌های روی دروازه حریف ایجاد کردند، اما ما در این بازی دقت لازم در زدن ضربات پایانی را نداشتیم.

رئال مادرید پروژه جذب آلفونسو دیویس را کلید زد

وی همچنین درباره بازی ندادن به هافبک ترکیه‌ای‌اش در این دیدار که از زمان پیوستنش به رئال مادرید در این تابستان به دلیل مصدومیت هنوز فرصت بازی برای این تیم را پیدا نکرده، گفت: زمان مناسبی برای بازی دادن به آردا گولر در در دقایق پایانی بازی نبود چون درگیری‌ها و دوئل‌ها در زمین در اوج خود بود. آردا تمرینات خود را آغاز کرده و به زودی بازی خواهد کرد.

آنچلوتی در پایان خاطرنشان کرد: ما به روش‌های مختلف شوت زدیم و سانترها، توپ‌ها، پاس‌های در عرض را هم امتحان کردیم که جواب نداد. مهم اما این است که تا پایان بازی باورمان را از دست ندادیم و تا آخرین ثانیه به رایو وایکانو فشار آوردیم و جنگیدیم.

رئال مادرید با این تساوی ۲۹ امتیازی شد و ضمن واگذاری جدول رده‌بندی لالیگا به جیرونای ۳۱ امتیازی، خود به رده دوم سقوط کرد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا