لرستان

آیت‌الله صادقی مبلغ و مجاهدی بصیر و آگاه به زمان بود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در آئین تشییع پیکر آیت‌الله شیخ عباسعلی صادقی، با اشاره به برخی برجستگی‌های شخصیتی این روحانی تازه درگذشته، اظهار کرد: مرحوم صادقی به عنوان مبلغی بصیر، خوش‌بیان و آگاه سال‌های متمادی انجام وظیفه کرد.

وی خاطرنشان کرد: لرستان خاستگاه علما، فقها و اندیشمندان بزرگی است که نام‌های شناخته شده در حوزه‌های علمیه قم، نجف و در سراسر کشور هستند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به تبلیغ دین و احکام اسلامی توسط روحانیون استان در حوزه علمیه، بیان داشت: حاصل این فعالیت‌ها، ایجاد ۲۶ مدرسه علمیه در لرستان است که در سایه مجاهدت‌های علمی و اخلاقی و معنوی روحانیت استان بوده است.

شاهرخی تاکید کرد: باید در همایش‌ها و برنامه‌های مختلف زوایای اندیشمند بزرگ مرحوم صادقی بیان و برای طلبه‌ها و نسل‌های آینده گفت‌وگو و درسی بزرگ شود.

وی به مجاهدت‌های مردم لرستان د سال‌های قبل، حین و پس از انقلاب اشاره و تصریح کرد: این چنین اسوه‌های اخلاقی در استان بودند که در حین اقتدار و قدرت، مردم‌داری می‌کردند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه وجود روحانیون برجسته وظیفه طلبه‌ها را سنگین‌تر می‌کند، افزود: امید می‌رود که این پرچم را محکم و استوار در دستان خود نگه داریم تا به دستان حضرت ولیعصر(عج) بسپاریم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا