کردستان

ائمه جمعه حماسه‌های مردم کردستان را تبیین کنند/استکبار جهانی امروز لباس دیگری بر تن دارد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در نشست ائمه جمعه و جماعت استان کردستان با موضوع استکبارستیزی از دیدگاه امام راحل و رهبری، اظهار کرد: هرکس که صبح کند و همتش غیرخدا باشد و خدا مد نظرش نباشد مسلمان نیست.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: انسان در هر کاری که انجام می‌دهد باید قبل از هر چیز خداوند را مد نظر قرار دهد و در کارش، تکبر، ریا و مردم آزار نباشد چرا که مهمترین مولفه در کارهای ما اخلاص است.

وی با تاکید بر اینکه هرکس اهتمام به امور مسلمانان نکند از آنان نیست، تصریح کرد: اهتمام به امور مسلمانان همان چیزی است که رهبر معظم انقلاب فرموده و رئیس جمهور به آن اهتمام دارد.

حجت‌الاسلام پورذهبی تصریح کرد: وحدت مهمترین امر در امور مسلمانان است امروز وحدت اساس است و باید از تفرقه و اختلاف‌افکنی دوری کرد.

وی افزود: علم و تقوا اساس کار است، یک امام جمعه و شخص متدین هر چقدر تقوا و علم داشته باشد اما اگر نفهمد در اطرافش چه می‌گذرد عقب است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به کشتار مسلمانان در حین نماز در برخی کشورها، گفت: امروز استکبار جهانی یک لباس دیگر پوشیده و به دست مسلمان، مسلمانان دیگر را می‌کشد.

وی گفت: امید، وحدت و آرامش سه شعار مهمی است که همه ما به عنوان ائمه جمعه و جماعات باید به آن توجه داشته باشیم و در راستای تبیین و ترویج این سه اصل مهم تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام پورذهبی اضافه کرد: امروز شیطان بزرگ به صورت جدی برای ایجاد شکاف و تفرقه برنامه‌ریزی کرده و نباید به خاطر برخی حرکت‌های ناآگاهانه که از سوی افراد ناآگاه صورت می‌گیرد زمینه دستیابی دشمنان به اهداف تفرقه افکنانه‌ را فراهم سازیم.

وی با بیان اینکه کردستان ۵ هزار و ۴۰۰ شهید را در مسیر انقلاب و دفاع از این نظام و دین تقدیم انقلاب کرده است، افزود: کردستان انسان‌های بزرگی همچون ماموستا فهیم را تقدیم انقلاب کرد، پیرمردی که با بیش از۸۰ سال سن و با وجود تمام شکنجه‌ها حاضر نشد به امام کوچکترین توهین بکند.

وی اضافه کرد: آرام نشستن در مقابل این همه ایثار و از خودگذشتگی ناشکری است لذا باید ائمه جمعه استان حماسه‌های بزرگ را برای مردم تبیین و تشریح کنند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا