زنجان

اجازه تک‌روی در شورا را نمی‌دهیم/ گزینه‌ مصداقی برای شهرداری معرفی نکرده‌ایم

انسیه ابوبصیر، عضو شورای اسلامی شهر زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در زنجان اظهار کرد: در آخرین جلسه‌ای که چند روز پیش به خاطر انتخاب شهردار برگزار شد، جلسه به خاطر فوت پدر یکی از اعضا ناتمام ماند، اما یکی از مصوبات ما این بود که برای انتخاب شهردار استعلامات لازم انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: منظور از استعلامات در واقع همان استعلاماتی بود که باید از دستگاه‌های نظارتی انجام شود که مثل دفعه قبل شورا به مشکل برنخورد که البته قرار بود این کار توسط رئیس شورا و حاج کاظم مجتهدی انجام شود.

وی گفت: امروز هم پس از شروع جلسه، سؤال یکی از اعضا از رئیس شورا این بود که چرا استعلامات مربوط انجام نشد که رئیس شورا پاسخ دادند من خودم این کار را کرده‌‎ام و نیازی به استعلام نیست.

ابوبصیر تصریح کرد: ناراحتی ما از این است که چهارماه به خاطر یک نفر معطل بودیم و الان راضی نیستیم که این اتفاق بیافتد و دوباره شهر معطل شود.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه این اقدام در واقع دهن‌کجی به شوراست، افزود: این درست نیست که بعد از مصوبه یک نفر به تنهایی تصمیم بگیرد و بگوید نیازی نیست.

وی با اشاره به اینکه نظر ما بر این است که شهردار با اکثریت آرا انتخاب شود، تصریح کرد: نظر ما این است که کار به صورت اجماع و شورایی انجم شود.

ابوبصیر تصریح کرد: قطعا یک شخص با ۵ رای نمی‌تواند شهردار شود و باید حداقل با ۷ رای انتخاب شود.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه وعده و وعید دادن تشکیلات شورا را به همی‌زند، افزود: قطعا اگر روی یک گزینه خوب اجماع شود، ما هم پیروی خواهیم کرد، اما رویه فعلی درست نیست.

وی تصریح کرد: اما تاکید می‌کنم که ۴ نفر فعلا روی مصداق‌ها وارد نشده و هیچ گزینه‌ای را مطرح نکرده‌اند و ما اصلا کسی را معرفی نکرده‌ایم.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵


 2021-12-10 10:05:20

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا