چهارمحال و بختیاری

اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهرکرد محله‌محور می‌شود

اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهرکرد محله‌محور می‌شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری، محمدحسین واحدیان در جلسه شورای سیاستگذاری امور مساجد استان با اشاره به اجرای برنامه‌‎های فرهنگی به صورت محله‌ای اظهارداشت: در گذشته شاید به مباحث اجرای برنامه‌ها به صورت محله‌ای کمتر توجه شده بود اما این امر به یک رسالت برای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد بدل شد و از سال آینده برنامه‌های فرهنگی به صورت محله‌ای اجرا می‌شوند.

وی از تخصیص بودجه فرهنگی برای اجرای برنامه‌ها در محلات خبر داد و افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در دستور کار قرار دارد چراکه از زبان هنر برای انتقال مفاهیم نباید غافل شد و در چارچوب ارزش‌ها به مباحث پرداخته شود.

شهردار شهرکرد بیان کرد: شهرداری بجای آنکه متصدی برنامه‌ها باشد باید متولی و جامعه هدف محلات باشند و با مشارکت مردم برنامه‌ها برگزار شود.

واحدیان ادامه داد: از زمان انقلاب تاکنون شاهد بوده‌ایم که اتفاقات مهمی از طریق پایگاه‌های محلی به ویژه پایگاه‌های بسیج و مساجد رقم خورده است بنابراین امروز برای اجرای برنامه‌ها می‌تواند از مساجد که کانون نورانی محلات تلقی می‌شوند بهره‌مند شد.

وی گفت: در کانون مساجد هیئت امنا و ائمه جماعات می‌توانند در مطالبه‌گری از شهرداری تأثیرگذار و مردم به صورت خودجوش برنامه‌هایی را اجرا کنند.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی برای ایام پایانی سال، ایام نوروز و ایام ماه مبارک رمضان پیش‌بینی شده است.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا