فارس

اجرای طرح ترافیک زمستانه در فارس/ بیش از ۵۰ درصد آسیب‌های جاده‌ای بی‌توجهی به فرهنگ ترافیک است

به گزارش برگزیده های ایران از شیراز، سردار رهام بخش حبیبی ظهر امروز در حاشیه اجرای طرح ترافیک زمستانه طی سخنانی اظهارداشت: با اجرای این طرح پلیس راهور در بیش از ۶ گردنه برف‌گیر و خطرناک، استقرار خواهد یافت. 

وی خاطرنشان کرد: طرح ترافیک زمستانه با بیش از ۵۰۰ نیرو در قالب ۷۰ تیم گشت روزانه برای مقابله با حوادث ترافیکی و جاده‌ای در تمامی محور‌های مواصلاتی حادثه‌خیز اجرا خواهد شد.

بیش از ۹۰ درصد از تجهیزات و ماشین‌آلات راهداری آماده خدمات‌رسانی هستند

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس در ادامه این نشست تصریح کرد: در راستای اجرای طرح ترافیک زمستانه بیش از ۹۰ درصد تجهیزات و ماشین‌آلات راهداری استان فارس به خودرو‌هایی که در محور‌های مواصلاتی به‌ویژه در شرایط برفی و بارانی دچار نقص فنی می‌شوند آماده خدمات‌رسانی است.

علیرضا سیاهپور بیان داشت: بستر پل‌های جنوبی با تجهیزات و ماشین‌آلات برای باران‌های شدید، هماهنگی با پلیس‌راه برای تثبیت بحران با همکاری بخش خصوصی، راه‌اندازی ۵۸ راهدارخانه ثابت و سیار، ۷۴ گروه ثابت و ۱۳۵ دسته سیار ازجمله موارد پیش‌بینی‌شده برای مقابله با حوادث است.

وی اضافه کرد: بیش از ۴۵۰ دستگاه سبک، نیمه سنگین و سنگین، حضور ۷۰۰ راهدار به‌صورت مستقیم و نیز استفاده از ظرفیت هواشناسی از دیگر موارد پیش‌بینی‌شده برای مقابله با هرگونه آسیب‌های احتمالی ناشی از وقوع بارندگی و برف شدید در محور‌های مواصلاتی و خطرناک است.

انتهای پیام/ف


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا