مازندران

اجرای طرح ۱۹ ساله قرآنی در مازندران

به گزارش برگزیده های ایران از مازندران، رحمت‌الله محمد‌حسن‌نژاد بعد از ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی و توجیهی کمیته شهرستانی طرح قرآنی «طریق‌الهدی» در سالن شهید آوینی اظهار کرد: طرح «طریق‌الهدی» به عنوان طرح جامع و فراگیر دوره‌های آموزش و تربیت قرآنی از پیش‌دبستانی تا دانشگاه توسط اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران تهیه و تدوین شد.

سرپرست اداره قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران، افزود: بهره‌مندی از زلال  وحی با انس و آشنایی هر چه عمیق‌تر با آموزه‌های قرآنی و مفاهیم انسان ساز است و بر این اساس توسعه و ترویج فرهنگ قرآن و معارف اهل بیت(ع) از اولویت‌های ما است.

وی از حضور ۶۰۰ نفر در طرح مصباح‌الهدی مربوط به دوره متوسطه اول و طرح نورالهدی مربوط به دوره متوسطه دوم به صورت سالانه در اردوی مشهد مقدس در طول ۱۵ سال اخیر  خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح ۱۹ ساله «طریق‌الهدی» در ۴ مقطع تحصیلی و در قالب ۶ دوره مجزا طراحی شد که از پیش‌دبستانی تا دانشگاه را شامل می‌شود.

سرپرست اداره قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران، انتقال، تبیین، تعیین مفاهیم و آموزه‌های قرآنی، تاثیرات غیرمستقیم تربیتی و تشویق و تربیت گروه‌های هدف برای پیگیری و تداوم دوره‌های آموزشی را از اهداف طرح جامع طریق‌الهدی ذکر کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۱۵ /غ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا