Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
اجرای قانون جامع حمایت از معلولین اولویت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است - خبرگزاری برگزیده های ایران
کردستان

اجرای قانون جامع حمایت از معلولین اولویت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سنندج، سیدعلی موسوی‌جم مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم روز جهانی معلولین و اهدای ۱۰۰ دستگاه ویلچر برقی به معلولین زیرپوشش بهزیستی کردستان که به همت بهنام محمدی خیر صورت گرفت اظهار کرد: رسیدن رقم هر کار خیر به عدد هزار، هدف‌گذاری این خیر عزیز است.

وی خاطرنشان کرد: این خیر کردستانی تاکنون بیش از ۶۰۰ راس دام برای توزیع در بین نیازمندان و محرومین قربانی کرده و از سوی دیگر زمینه آزادسازی بیش از ۱۰۰ نفر زندانی را فراهم کرده است.

وی عنوان کرد: اجرای قانون جامع حمایت از معلولین مهمترین دغدغه و اولویت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که برای تحقق آن از تمام  ظرفیت‌ها استفاده خواهیم گرفت.

موسوی‌جم گفت: تاکنون در همین راستا در سطح وزارتخانه و نهاد ریاست جمهوری جلساتی برگزار شده و پیگیری این موضوع و عملیاتی کردن کامل آن مهم‌ترین راهکار برای تحقق اهداف و برنامه‌های مختلف در حوزه جامعه معلولین خواهد بود.

وی اضافه کرد: از استاندار جوان و فعال استان کردستان انتظار داریم که از تمام توان و ظرفیت‌هایی خود در مسیر عملی‌کردن وظیفه دستگاه‌های اجرایی در مورد جامعه معلولین در استان استفاده کند.

مشاور استاندار در امور معلولین معرفی می‌شود

اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان هم در این مراسم اهدا ۱۰۰ دستگاه ویلچر برقی به ارزش بیش از ۳.۵ میلیارد تومان توسط خیر کردستانی را ارزشمند و دارای اجر عظیم الهی بیان کرد و افزود: خیرین همانند ستاره‌ای در آسمان می‌درخشند و اقدام آنان همواره شایسته تقدیر و قدردانی است.

وی با اشاره به اینکه شهید بهنام محمدی از اسطوره‌های دوران دفاع مقدس بود که در خرمشهر در برابر دشمنان بعثی ایستاد و به شهادت رسید، گفت: هم‌اسم بودن خیر کردستانی با این شهید والامقام و تلاش وی در مسیر مبارزه با فقر بیانگر این است که ایران ما ستاره‌های زیادی به خود دیده که هر کدام نقش مهمی در عرصه نجات همنوعان خود ایفا کرده‌اند.

وی در ادامه  از انتخاب مشاور استاندار در امور معلولین طی هفته جاری و برگزاری نشستی با نمایندگان جامعه معلولین خبر داد و گفت: جامعه معلولان نیازمندی‌ها و مشکلات خاص خود را دارند برای رفع این دغدغه‌ها ارتباط خود را با این قشر از جامعه حفظ می‌کنیم.

وی با تاکید بر تسریع در انجام امورات معلولان، اذعان کرد: جامعه معلولان افرادی دارای روحیات بالای معنوی هستند و در میان آنان حافظان کل قرآن وجود دارد.

وی افزود: داشتن روحیات معنوی از ویژگی‌های خاص معلولان به شمار می‌رود و مانیز تا جایی که ممکن باشد در خدمت آنها خواهیم بود.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا