فارس

اجرای مناسب پروژه‌های عمرانی منوط به هم‌افزایی شهرداری و سایر دستگاه‌ها است

به گزارش برگزیده های ایران از شیراز، سید احسان اصنافی طی نشستی مشترک مدیرعامل شرکت توزیع برق و معاونان این مجموعه، اظهار داشت: شهرداری شیراز و شرکت توزیع برق، سابقه همکاری و فعالیت خوبی دارند که ماحصل آن ارائه خدمات به مردم بوده است.

وی ادامه داد: مردم همه ما را سوار در یک کشتی می دانند و برآیند عملکرد همه ما، مورد توجه است.

به گفته شهردار شیراز، تلاش و سیاست موجود همکاری و هم افزایی در جهت خدمت و تامین منافع مردم می باشد.

اصنافی در ادامه به پروژه های شهری پرداخت و متذکر شد: مشارکت شهرداری شیراز با سایر دستگاه ها و ارگان ها باید متناسب باشد.

وی برای مثال به خیابان ۲۴ متری حاج عزت الله فهندژ سعدی اشاره کرد و گفت: پروژه احداث خیابان ۲۴ متری حاج عزت الله فهندژ سعدی، یکی از پروژه های مهم و تاثیرگذار در شهرک سعدی است که اجرای آن می تواند تاثیر بسزایی بر بهبود کیفی این شهرک و رفاه شهروندان داشته باشد.

شهردار شیراز اضافه کرد: اگر چه برای اجرای این پروژه اقدامات خوبی نظیر تملک املاک مورد مسیر، نصب پایه های چراغ برق و لوله گذاری آب‌های سطحی به طول حدود یک کیلومتر توسط شهرداری صورت گرفته اما اجرای کامل پروژه، مستلزم جابجایی دیگر تاسیسات زیر زمینی با همراهی و همکاری بیشتر دستگاه های مربوطه برای تسریع در انجام پروژه می باشد.

وی با بیان اینکه منابع انرژی‌ های تجدیدناپذیر علاوه بر سرعت بالای مصرف، اثرات نامطلوبی بر محیط زیست دارد، اظهار داشت: پیگیر استفاده از انرژی های نو از جمله خورشید در بخش های مختلف شهرداری شیراز هستیم.

انتهای پیام/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا