مازندران

اجرای پروژه های صنعتی جدید حوزه نفت و گاز در کشور

اجرای پروژه های صنعتی جدید حوزه نفت و گاز در کشور

به گزارش برگزیده های ایران از مازندران، سید محمد حسینی در کرسی آزاد اندیشی در رامسر اظهار داشت: دولت کار عمرانی و تکمیل زیر ساخت‌ها، اشتغال و تولید و رونق صادرات را طبق اولویت بندی در دستور کار دارد تا سبب پیشرفت و آبادانی کشور شود و پیگیری اجرای مصوبات در دستور کار دولت قرار دارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطر نشان کرد: ده‌ها پروژه صنعتی و معدنی در حوزه نفت و گاز استارت خورده است و شرکت‌های دانش بنیان مورد حمایت بوده و کارهای خوبی انجام شده است.

وی با بیان اینکه دشمنان با جعل و تحریف واقعیت‌ها قصد ایجاد فضای ناامیدی دارند، گفت: دولت بدون وقفه از روز اول کار خود را آغاز کرده و اقدامات خوبی انجام شده است‌.

معاون رئیس جمهور افزود: وضعی که از دولت سابق تحویل گرفتیم اشکالات و ایرادات عمده داشت و رتبه بندی معلمان با پیگیری مجلس و دولت عملی شد و کمبودها و بدهی‌های از قبل را جبران کردیم. کشوری که نزدیک به یک دهه تورم بالا دارد و رشد اقتصادی منفی سبب بالا رفتن هزینه‌های زندگی و مشکلات برای مردم شده که دولت باید آن را کنترل و کاهش دهد.

حسینی افزود: امنیت غذایی در اولین جلسات دولت مطرح و بیش از هفت میلیون تن گندم خریداری شد که ۶۰ درصد بیش از گذشته است و در بخش تأمین آب اشکالاتی بود که کارهایی در دست اقدام است همچنین انضباط مالی سعی کردیم در کشور حاکم شود تا کمتر دچار کسری بودجه شویم.

وی تصریح کرد: کریدور شمال به جنوب و تکمیل راه آهن آستارا به رشت برای کشور درآمد زا است که باید تکمیل شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه در شش ماه هفت میلیون تن کالا از مسیر ایران عبور کرده است، افزود: تسهیل صدور مجوز کسب و کار و جهش تولید مسکن در مجلس شورای اسلامی انجام شده است.

وی گفت: جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در سال آینده اقدامات بهتری انجام خواهد شد و ۶۷ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در نیمه نخست سال جاری داده شد و مدیران باید ساز و کارها را اصلاح کنند تا با مشکل مواجه نباشیم.

وی خاطر نشان کرد: تمام تاکید و توان دولت ایجاد شرایط بهتر در کشور است تا مشکل اشتغال در کشور رفع شود.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا