مازندران

اجرای ۲۵۰ برنامه هفته بسیج در چالوس

به گزارش برگزیده های ایران از چالوس؛ عابدین داغمه‌چی فیروزجائی امروز در نشست خبری اعلام برنامه‌های هفته بسیج اظهار کرد: تبلیغات محیطی و فضاسازی میدانی با شعار محوری بسیج پاره تن مردم در سطح شهرستان در حال انجام است.

وی با اشاره به شروع برنامه‌های هفته بسیج از ۲۹ آبان، بیان کرد: در اولین روز هفته دیدار با امام جمعه چالوس و هچیرود، تجدید بیعت با شهدا، رژه موتوری در سطح شهرستان، مسابقات ورزشی از برنامه‌های این روز است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چالوس به چند پروژه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: افتتاح گلخانه، خانه‌های محروم، بازارچه اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج این شهرستان است.

داغمه‌چی در ادامه به تشریح برنامه‌های دیگر پرداخت و گفت: رزمایش کمک مومنانه، میز خدمت، اعزام مربیان سیاسی، نشست‌های بصیرتی، همایش روشنگری برنامه‌های کتابخوانی در فضای مجازی، مسابقات در فضای مجازی، تجلیل از کادر درمان شهرستان و بسیجیان فعال، پیاده روی خانوادگی، میقات صالحین در ستاد نماز جمعه، یادواره شهدا و آبروی محله از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان چالوس می‌باشد و همچنین رزمایش سراسری اقتدار بسیج همزمان در سراسر کشور در چالوس هم برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه انشالله بتوانیم در هفته بسیج یادآور ایثارگری‌های همه بسیجیان در دوران دفاع مقدس و امروز که در همه عرصه‌ها فعالیت دارند باشیم، اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری جوانان ما از قشر مختلف در بسیج احساس حیات و نشاط می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چالوس با بیان اینکه در اوایل انقلاب جوانان از سراسر کشور به عنوان بسیجی وارد جنگ شدند بیان کرد: رشادت و بعد معنوی و اخلاقی بسیجیان در دوران دفاع مقدس برای جوانان امروز الگو است.

این مسؤول با بیان اینکه جوانان بسیجی در همه عرصه‌ها در میدان است گفت: بسیج بعد از دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف از جمله اشتغال، اجتماعی، فرهنگی مثمر ثمر بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چالوس با بیان اینکه بسیجیان در دوران کرونا در همه مکان ها از جمله شهر و روستا فعالیت می‌کردند، افزود: بسیجیان شهرستان چالوس حتی در دورترین نقطه نقش خود را به خوبی ایفا کردند.

داغمه چی به اشاره به حوادث آتش‌سوزی و سیل در هفته گذشته تصریح کرد: بسیجیان در اولین فرصت در مکان مورد نظر حضور پیدا کرده و با تمام وجود برای حفظ و امنیت و عبور خودروها اقدامات لازم را انجام داده و نیز برای سیل به دلیل آبگرفتگی شدید در سطح شهر با اولویت در کنار نیروهای شهرداری خدمات لازم را انجام دادند.

انتهای پیام/۸۶۰۶۱/غ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا