فارس

اجرای ۳۰ میلیارد تومان پروژه‌ ورزشی در لامرد و مُهر

به گزارش برگزیده های ایران از لامرد، آیین تجلیل و تکریم از مسئولین هیات های ورزشی، پیشکسوتان و خیرین ورزشکار شهرستان لامرد با حضور مدیرکل ورزش و جوانان فارس و مسئولان محلی در سالن آمفی تئاتر شهید انصاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لامرد برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس، در این مراسم با اشاره به موفقیت ها و پیروزی های جوانان ورزشکار استان فارس در مسابقات بین المللی و کسب مدال های رنگارنگ در مسابقات آسیایی، المپیک و پارالمپیک و با تاکید بر ایجاد نشاط و امید آفرینی در جامعه به برنامه راهبردی چهارساله ورزشی و دوران پساکرونا و ضرورت تقویت ورزش همگانی گفت: هم اکنون بیش از ۳۰ میلیارد تومان پروژه ورزشی در سطح شهرستان های لامرد و مُهر در دست اجرا و اقدام است.

حاجی زاده با تقدیر از پیگیری شبانه روزی و مجدانه  موسوی نماینده مردم در مجلس در اخذ این اعتبارات گفت: اخذ این اعتبارات در این شرایط خاص مالی کشور، کار ساده ای نبوده و نیست و ما نیز در اداره کل ورزش و جوانان فارس تلاش می کنیم، پروژه های ورزشی را به موقع به بهره برداری رسانده و در اختیار ورزشکاران عزیز قرار دهیم.

امام جمعه لامرد نیز طی سخنانی با اشاره به اهمیت ورزش در دین مبین اسلام گفت: با توجه به اینکه امروز آمار ۱۵ درصدی چاقی در نوجوانان در وجود دارد اگر به مقوله ورزش توجه جدی نشود، قطعا مشکلات زیادی در بعد جسمانی دامن‌گیر این سرمایه ها خواهد شد.

حجت الاسلام حسین زاده با تقدیر از مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی گفت: تمام صنایع مستقر در شهرستان لامرد، باید پشتوانه ورزش قرار بگیرند.

انتهای پیام/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا