زنجان

اجرای ۶۰۰ برنامه به مناست دهه بصیرت و سالگرد حاج قاسم/دشمنان از نام سردار سلیمانی هم هراس دارند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، سردار ابوالفضل طهماسبی ظهر امروز در ستاد بزرگداشت استانی دومین سالگرد شهادت سیدالشهداء مقاومت سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی با گرامیداشت سالروز شهادت سردار دل‌ها و گرامیداشت فرا رسیدن ۹ دی و دهه بصیرت اظهار داشت: امسال بنا داریم برنامه‌های مختلف و خوبی را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کنیم.
جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به تاکیدات برای برگزاری مردمی برنامه‌های ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی افزود: تشییع پیکر حاج قاسم نمادی از وحدت مردم با انقلاب بود و باید این مهم در برنامه‌های سالگرد شهادت شهید بزرگوار بیان شود.

وی با بیان ویژگی‌های سردار حاج قاسم سلیمانی افزود: بصیرت و ولایت‌داری حاج قاسم نمود عینی ویژگی‌های ابن شهید بزرگوار بود.

 

دشمنان حتی از نام سردار سلیمانی هم هراس دارند
سردار طهماسبی با اشاره به پویش‌های مجازی در مورد حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: پویش‌های مردمی در فضای مجازی توسط برخی اپلیکیشن‌ها حذف شده است که نشان می‌دهد دشمنان حتی از نام این شهید بزرگوار هم هراس دارند.
جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه افتتاح پروژه‌ها، پویش مردمی، نذر خون، اعزام گروه‌های جهادی، نمایش اتحاد مردم و … از جمله برنامه‌های متعدد این مناسبت است، افزود: فضا سازی شهری و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید سلیمانی و اینکه وی خادم مردم بود از جمله برنامه‌های ابن مناسبت است.
وی با تاکید بر لزوم فضا سازی شهری برای سالگرد حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: برگزاری یک برنامه شاخش در هر شهر و برگزاری برگزاری بیش از ۶۰۰ برنامه توسط بسیج در قالب ۷۰ عنوان برنامه از جمله برنامه‌های ستاد به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی است.

سردار طهماسبی اجرای سرود خیابانی و راه‌اندازی کاروان‌های موتوری و دیدار از جانبازان و خانواده‌‌‌های شهدای مدافع حرم از جمله این برنامه‌ها خواهد بود، ادامه داد: روایت‌گری خاطرات و زندگی سردار حاج قاسم سلیمانی، امضای طومار علیه ترامپ با پیگیری قوه قضائیه از دیگر برنامه‌های این مناسبت است.

 

احیای مکتب حاج قاسم اولویت برنامه‌های سالگرد شهادت حاج قاسم باشد
در ادامه این جلسه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز با گرامیداشت سالروز شهادت شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی اطهار داشت: احیای مکتب حاج قاسم باید اولویت برنامه‌های سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی باشد و به نطر من در این دو سال کوتاهی کرده‌ایم.

آیت‌الله شیخ علی خاتمی با بیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی باید در زمینه معرفی مکتب حاج قاسم تلاش کنند، تصریح کرد: امروز باید الگوهای مناسب و درستی به جوانان معرفی کنیم تا آنها دچار گمراهی نشوند.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی الگوی واقعی برای جوانان و نوجوانان این مرز و بوم است، اظهار داشت: غیر جناحی بودن، مردمی بودن، انقلابی بودن، ولایت مداری و … از ویژگی‌های بارز این شهید بزرگوار است.
امام جمعه زنجان با بیان اینکه گرامیداشت سردار سلیمانی باید مردمی برگزار شود، تصریح کرد: باید مردم را در برگزاری برنامه‌های سالگرد حاج قاسم دخالت دهیم.
آیت‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه باید ترویج مکتب حاج قاسم در اولویت برنامه‌ها باشد، افزود: بیان زوایای زندگی این شهید بزرگوار باید در اولویت برنامه‌های سالگرد حاج قاسم باشد.
وی با تاکید بر داشتن ابتکارات و نوآوری در برنامه‌های ‌گرامیداشت سردار سلیمانی تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا کارهای خوب و مناسبی برای این مناسبت اجرا شود.
وی با بیان تبریک درجه سرداری ابوالفضل طهماسبی اظهار داشت: این بزرگوار از پایگاه مقاومت آغاز کرده و امروز به درجه سرداری رسیده است.

 

نام و یاد حاج قاسم در دل همه ملت ایران حک شده است

ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان نیز در این ادامه این جلسه با بیان اینکه نام و یاد حاج قاسم در دل همه ملت ایران حک شده است، افزود: باید برنامه‌ها هم در همین محور برگزار شود، تا بتوانیم به اهداف برنامه‌ها برسیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه در زمینه تولید محتوا اقدامات خوبی انجام گرفته است، افزود: مردم واقعا به صورت دلی در برنامه‌های ویژه حاج قاسم حضور می‌یابند.
وی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت فرا جناحی و با یک چهره ملی در مقابل دشمنان ایستاده بودند، تصریح کرد: بحث نوعدوستی و مقاومت و وجهه‌های پاک ایشان باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه امروز ما به وحدت و اتحاد و همدلی نیاز داریم، تصریح کرد: باید در این زمینه همگان پای کار بیایند و باید مکتب حاج قاسم باز نشر شود.
رفیعی با اشاره به فضا سازی معنوی شهری گفت: باید در این زمینه اقدامات خوبی انجام شود.
وی به مناسب بودن برگزاری مراسم در مصلی زنجان گفت: باید از همه ظرفیت‌ها در راستای برگزاری با شکوه این مراسم استفاده شود.

 

مراسم ۹ دی در زنجان برگزار می‌شود
حجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به برگزاری برنامه ۹ دی در روز ۹ دی‌ماه در حسینیه اعظم زنجان اظهار داشت: این برنامه با حضور حجت الاسلام رضایی، نماینده ولی فقیه در هوا فضای سپاه برگزار خواهد.
ربیع احمدخانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به برگزاری برنامه های شهید حاج قاسم سلیمانی در ۱۰ محور اشاره کرد و گفت: فراخوان تولید محتوا با عنوان «قهرمان من» برگزار خواهد شد.
وی اهدای جایزه ۲۰۰ میلیون تومانی و انتشار و حمایت از آثار از جمله برنا‌مه‌های این فراخوان است، افزود: این برنامه به صورت کشوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۲۳۰۸/م


 2021-12-28 10:06:06

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا