سمنان

اختصاص ۱۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات به صنایع سمنان در سفر رئیسی

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان سمنان اظهار کرد: شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، در برنامه پنج‌ساله پنجم مصوب شده که اقدامی ارزشمند است.

استاندار سمنان ادامه داد: هدف شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی تسهیل فعالیت‌های بخش خصوصی است و ما باید در این مسیر به حوزه واحدهای صنعتی و تولیدی کمک کنیم.

هاشمی افزود: موانع موجود بر سر راه تولید و صادرات را باید هرچه سریع‌تر برطرف کنیم تا واحدهای تولیدی ما هیچ‌گونه دغدغه و نگرانی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه صادرات باید از مبدأ استان سمنان به‌صورت ویژه پیگیری و تقویت شود، خاطرنشان کرد: دسترسی شهرک صنعتی به ریل راه آهن، می‌تواند بسیاری از دغدغه‌های موجود در حوزه صنعت و تولید را برطرف سازد.

مصوبات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی علمیاتی شود

استاندار سمنان اضافه کرد: مباحث گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی باید به سمت اقدامات اجرایی سوق داده شود تا بتوانیم با مصوبات مطلوب و مناسب، کمک‌حال بخش خصوصی و تولیدات استان باشیم.

هاشمی تصریح کرد: در این جلسه در خصوص مشکلات ارزی، گاز و بحث صادرات واحدهای صنعتی بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت و تمهیدات لازم اندیشیده شد تا راهکارهای لازم برای تقویت صادرات استان و همچنین کاهش دغدغه‌ها در حوزه مصرف گاز، به کار گرفته شود.

وی با اشاره به برگزاری مطلوب سفر ریاست جمهوری به استان سمنان، اظهار کرد: در این سفر ۱۴۵ مصوبه برای بیش از ۲۵ دستگاه اجرایی تصویب شد؛ در این سفر چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام و ۱۱ هزار میلیارد تومان برای تسهیلات ویژه واحدهای صنعتی در نظر گرفته شده است.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه ما همه مکلف به رفع مشکلات مردم استان هستیم و مشکل آب اولویت اصلی و بالاترین دغدغه ما در استان است، گفت: ما خدمتگزار مردم هستیم و باید تمام تلاش خود را برای رفع گره‌گشایی از مشکلات مردم به کار گیریم.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا