زنجان

اخذ تست کرونای مدیران قبل از جلسات/مدیران خروجشان از شهر را اطلاع دهند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، پرویز خالقی در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان با اشاره به اینکه بحث صرفه‌جویی در مصرف انرژی از جمله موضوعات مهمی است که در فصل سرد سال باید مورد توجه قرار گیرد، اظعلز داشت: البته از طریق رسانه ملی توصیه‌های ایمنی بیان شده است، اما یک بخشنامه هم به دستگاه‌های دولتی ابلاغ شده است.
فرماندار زنجان با اشاره به اینکه بحث صرفه‌جویی مطرح است و نباید قطعی برق را مطرح کنیم که موجب تشویش اذهان عمومی شود، تصریح کرد: متاسفانه ما در بحث مصرف دست و دلباز هستیم که باید بهینه شود.
وی با اشاره به اینکه در ارتباط با ویروس کرونا باید آگاه باشیم و  پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم تا این بیماری ریشه‌کن شود، گفت: باید مسؤولیت‌پذیر باشیم و از شیوع بیماری جلوگیری کنیم.
خالقی ضمن تأکید بر اهتمام بیشتر دستگاه‌های اجرایی به بحث واکسیناسیون بیان کرد: حتی نظر بنده این است که در ابتدای جلسات تست کرونا گرفته شود و مدعوین کارت واکسن به همراه داشته باشند که ببینیم آیا واکسیناسیون انجام شده است یا خیر؟

فرماندار زنجان در ادامه به بحث سفر ریاست جمهوری و لزوم پیگیری مصوبات این سفر اشاره کرد و گفت: دستگاه‌هایی که مصوباتی در این سفر داشتند، حتما پیگیر مصوبات باشند تا شاهد تحقق موارد مذکور باشیم.

خالقی همچنین به بحث دهه فجر و لزوم انجام کارهای فرهنگی در این دهه اشاره کرد و افزود: امیدواریم مراسم دهه فجر امسال باشکوه‌تر از سنوات گذشته برگزار شود.

فرماندار زنجان به بحث تجمعات مردمی در ابراز نارضایتی به عملکرد برخی از دستگاه‌ها نیز اشاره کرد و گفت: چرا ما باید شاهد تجمع در دستگاه‌های حاکمیتی باشیم و اگر دستگاه‌ به وظیفه خود عمل کند چنین اتفاقاتی رخ نخواهد داد چه بسا که همین اتفاقات دستاویزی برای دشمنان می‌شود.

وی همچنین درباره مرخصی مدیران نیز گفت: انتظار دارم که برای هماهنگی بیشتر مدیران مرخصی خود را به بنده اطلاع دهند و اگر قصد خروج از زنجان را دارند، بنده نیز در جریان قرار بگیرم.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵


 2021-12-28 10:06:17

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا