اخبار ورزشی

اخراج یا عدم تمدید قرارداد در انتظار کشتی‌گیران استخدامی گروه ملی فولاد؟

اخراج یا عدم تمدید قرارداد در انتظار کشتی‌گیران استخدامی گروه ملی فولاد؟

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، پیش از برگزاری مسابقات قهرمانی ۲۰۲۳ جهان در بلگراد، گروه ملی فولاد خوزستان اقدام به استخدام ۲۱ کشتی‌گیر و ۳ مربی خوزستانی کرد. نفراتی چون امین میرزازاده، پویا دادمرز، علیرضا مُهمدی، مهدی و احمدرضا محسن‌نژاد، ایمان محمدی، سعید اسماعیلی، علیرضا و حامد عبدولی، امیر قاسمی منجزی، پویا ناصرپور، رسول گرمسیری، امین کاویانی‌نژاد، شاهین بداغی، دانیال سهرابی و… از جمله قهرمانانی بودند که با قراردادی ۶ ماهه به استخدام این شرکت درآمدند و برای آنها حقوق خوبی در نظر گرفته شد.

این قرارداد ۶ ماهه قرار بود در ادامه نیز تمدید شود، ضمن اینکه گروه ملی فولاد در لیگ برتر فرنگی حضور پیدا کرد و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد. بعد از آن بود که کارکنان گروه ملی فولاد اقدام به تحصن کرده و نسبت به استخدام کشتی‌گیران اعتراض کردند. از نگاه آنها کشتی‌گیران بدون آنکه در محل خدمتی خود حاضر شوند، حقوق می‌گیرند و همین موضوع حواشی زیادی را به دنبال داشته است. تعدادی از کشتی‌گیرانی که موضوع استخدامی آنها پیگیری شد، در لیگ برتر برای این تیم روی تشک رفتند.

اکنون گفته می‌شود در پی این اعتراضات، قرارداد کشتی‌گیران دیگر تمدید نخواهد شد و اسم‌شان از لیست خارج شده است، برخی از کشتی‌گیرانی که برای آنها تا پایان دی ماه نیز حقوق واریز شده، از واژه اخراج برای این موضوع استفاده کرده‌اند.

حمید بنی‌تمیم مدیرکل ورزش استان خوزستان در رابطه با این موضوع به خبرنگار برگزیده های ایران گفت: این حرف مطرح شده اما هنوز قطعی نیست، در جلسه شورای ورزش استان که هفته آینده تشکیل می‌شود، موضوع مطرح خواهد شد و تا جایی که بتوانیم سعی خواهیم کرد جلوی این موضوع را بگیریم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا