زنجان

ارائه ۲۲ خدمت الکترونیکی توسط شرکت گاز

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، سید جلال نورموسوی با اشاره به خدمات شرکت ملی گاز اظهار کرد: در تغییر مدیریت شرکت ملی گاز ایران سه محور مد نظر بوده است.

وی با اشاره به اینکه برای استمرار گازرسانی باید زیرساخت‌ها آماده باشد، بر ضرورت تعمیرات دوره‌ای تجهیزات گازرسانی بر مبنای تکنولوژی نوین تاکید کرد و گفت: در کنار این کارها بایستی اقدامات اصلاحی را برای بهبود کارها انجام دهیم.

نورموسوی افزود: در راستای آماده‌سازی نیروی انسانی، مانورها می‌تواند موثر باشد و برای پیشگیری از بروز و مقابله با بحران و رفع حوادث به وجود چنین نیروهایی نیاز داریم.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران به ارائه ۲۲ خدمت الکترونیکی به مردم در حال حاضر اشاره کرد و افزود: یکی از تاکیدات مدیریت جدید این شرکت خشکاندن ریشه‌های بروز فساد در ادارات است که از طریق ارائه خدمات الکترونیکی قابل اجراست.

در ادامه معاون عمرانی استاندار زنجان نیز با اشاره به اینکه گاز نعمت خدادادی است که در اقصی نقاط کشور مورد بهره‌برداری مردم قرار می‌گیرد، گفت: در همه بخش‌های مصارف خانگی، صنعتی و تجاری به گاز نیازمند هستیم و با توجه به رویکرد توسعه اقتصادی باید از نظر رشد اقتصادی به ۸.۷ درصد برسیم.

سید محمد شعاعی تصریح کرد: مدیران باید بحران را به ضد بحران تبدیل کرده و با توجه به مشکلات موجود اقتصادی این بحران‌ها را مدیریت کنند.

 

بهره‌مندی ۲۱شهر و۶۰۳ روستای زنجان از گاز

مدیرعامل سابق شرکت گاز استان زنجان نیز با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۱ شهر و ۶۰۳ روستای استان زنجان به صورت کامل از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند، گفت: در ۸۸ روستا در حال گازرسانی با پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصد هستیم که در ۵۸ روستا نیز طراحی و پیمان سپاری در حال انجام است.

موسی احمدلو با بیان اینکه تا سال ۱۴۰۱ درصد بهره‌مندی استان به گاز طبیعی به ۹۵ درصد می‌رسد، تصریح کرد: تمام واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان زنجان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

احمدلو تعداد مشترکین بهره مند از گاز طبیعی را ۳۷۴ هزار مشترک خواند و گفت: این شرکت از طریق ۴۲ واحد سی ان جی به مردم خدمات ارائه می دهد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵


 2022-01-08 10:05:18

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا