کردستان

ارتقا بعد معنویت و مردمی جزو وظایف نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سنندج، سردار علی آزادی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس  عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کردستان  اظهار کرد: در راستای ارتقای بعد معنوی کارکنان نیروی انتظامی فرهنگ‌سازی می شود.

وی تصریح کرد: حوزه‌های عقیدتی سیاسی، حفاظت اطلاعات و مسولان و روسای فرماندهی در راستای دستیابی به اهداف نیروی انتظامی گام برمی‌دارند.

وی با اشاره به نقش مهم نیروی انتظامی در تامین امنیت جامعه گفت: نیروی انتظامی در راستای انجام وظایف خود باید ولایتمداری، معنویت و مذهبی بودن را سرلوحه کاری خود قرار دهند.

وی  تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان نیروی انتظامی را بسیار ارزشمند و قابل تحسین دانست و گفت: خدمات نیروی انتظامی در راستای کمک رسانی و حفظ جان مردم  بی.بدیل است.

وی دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، ۶۲۵ میلیون تومان کمک مومنانه در دوران شیوع کرونا، رسیدگی به خانواده‌ها در ابعاد مختلف معنوی، کسب رتبه‌های برتر قرآنی نیروهای مسلح و ..‌ را از خدمات نیروی انتظامی برشمرد.
وی حجت الاسلام شجاعیان را مرد عمل و خدایی دانست و از خدمات ارزشمند وی تقدیر و قدردانی کرد و برای حجت الاسلام عبادی آرزوی موفقیت و توفیق کرد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۵


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا