خوزستان

از آغاز کار دولت مشکل حقوق کارگران هفت تپه حل شد

به گزارش برگزیده های ایران از اهواز، آیت‌الله رئیسی  با اشاره به واگذاری مدیریت شرکت نیشکر هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی  اظهار کرد: برخی از مسائلی که دغدغه نمایندگان به ویژه در بعضی مناطق مانند خوزستان بود، موضوع هفت تپه است که من در دولت گذشته در جایگاه رئیس قوه قضائیه چندین بار با دولتمردان پیرامون این موضوع صحبت کردم که مسئله حل شود و آنها گفتند با کدام بودجه و امکانات؟ مگر ممکن است؟ اما در این مدت شاهد بودید که این مسئله را خداوند تفضل کرد و در مدت کوتاهی حل شد.

وی افزود: مسئله عدم پرداخت حقوق کارگران و معوقات آنها، سامانی پیدا کرد و موضوعات از این دست پیش روی دولت بود.

به گزارش برگزیده های ایران، پس از واگذاری شرکت نیشکر هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر اقدامات مهمی با دستور عبدعلی ناصری، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از جمله تعیین فوری هیئت مدیره و مدیرعامل، تسویه همه مطالبات کارگری، برقراری بیمه کارگران و بیمه تکمیلی، آغاز ضربتی عملیات اورهال کارخانه و تعمیرات آن صورت گرفت و در نتیجه این اقدامات رضایتمندی کارگران این شرکت حاصل شد.

در بخش کشاورزی نیز مزارع از بین رفته نیشکر، بر اثر خشکسالی و کشت نشده سال‌های قبل باسازی و ۷۱۱ هکتار زیر کشت نیشکر و ۴۱۰ هکتار زیر کشت کلزا رفت، همچنین عملیات اجرایی کشت ۳ هزار هکتار گندم آغاز شد.

این شرکت از ابتدای دی ماه همچون دیگر واحدهای نیشکری برداشت محصول نیشکر را آغاز خواهد نمود.

انتهای پیام/ ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا