کردستان

از دستگیری سارقان اماکن خصوصی در سنندج تا کشف ارزدیجیتال در دهگلان

عبدالله فاتحی رئیس پلیس آگاهی استان در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در سنندج اظهار داشت: درپی دریافت گزارشات مردمی در ارتباط با سرقت اماکن خصوصی در شهرستان سنندج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان پس از اطمینان از صحت موضوع با تعقیب سرنخ‌ها، موفق به شناسایی سارقان شدند، تصریح کرد:‌ کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی قضایی بکارگیری شگردهای پلیسی، ۲ سارق را در عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند که در تحقیقات تخصصی به ۱۰ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان در ادامه خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و سپس روانه زندان شدند.

فاتحی از همشهریان خواست ضمن تجهیز اماکن خود به تجهیزات بازدارنده و ایمنی، درحفظ و نگهداری اموال خود کوشا باشند و هر گونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه‌کاره در سنندج 

 فرمانده انتظامی شهرستان سنندج از دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه کاره و کشف ۱۳ فقره سرقت در شهرستان سنندج خبر داد. 

علیرضا مرادی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره در شهرستان سنندج شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان احتمالی در دستور کار  مامورین انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام  اقدامات پلیسی و تلاش چندین روزه مامورین کلانتری ۱۸ نایسر۱ سارق  در این زمینه شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در حین سرقت دستگیر نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی پرونده، متهم در بازجویی‌های انجام شده به تعداد ۱۳  فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف و در همین رابطه، یک نفر مالخر دستگیر و پرونده به همراه متهمین تحویل مراجع قضایی شد.

کشف البسه قاچاق در بانه 

 فرمانده انتظامی بانه هم از کشف البسه قاچاق به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. 

رسول کرمی‌چگینی فرمانده انتظامی بانه  گفت: عوامل پایش جاده‌ایی این فرماندهی در محور بانه – سقز به ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ نقره‌ای مظنون و آنها را متوقف نمودند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: با هماهنگی قضایی در بازرسی از خودروهای  توقیفی موصوف، مقدار ۲۱۰ قطعه البسه قاچاق کشف شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالای مکشوفه بیش از  ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: در این راستا ۲ متهم دستگیر و با ۲ دستگاه خودروی توقیفی همراه پرونده مربوطه به مرجع قضایی ارسال شدند.

کشف ۶۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در دهگلان

 جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان هم از کشف ۶۷ دستگاه استخراج ارزدیجیتال در شهرستان دهگلان خبر داد. 

سردار رسول برزوئی با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی قروچای این شهرستان در حین گشت‌زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک وآن را متوقف کردند.

وی افزود: با هماهنگی قضایی در بازرسی از خودرو مورد نظر تعداد ۶۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف که کارشناسان ارزش ریالی دستگاه‌های کشف شده را بالغ بر۶ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار برزوئی با بیان اینکه در این راستا یک متهم به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: پلیس به صورت هوشمند و با استفاده از تمام توان وتجهیزات به صورت شبانه روزی با مجرمان ومتخلفان برخورد خواهد کرد و از شهروندان خواست هر گونه موارد مشکوک دراین راستا را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا