قزوین

اطلاعیه جدید کارگروه شرکت‌های خودرویی استان قزوین

اطلاعیه جدید کارگروه شرکت‌های خودرویی استان قزوین

به گزارش خبرگزاری برگزیده از قزوین؛ در اطلاعیه جدید کارگروه شرکت های خودرویی استان قزوین آمده است: در آخرین جلسه کارگروه، پیشنهاد بعضی از طلبکاران پرونده محمد غفاری و شرکت رضایت خودروی طراوت نوین مبنی‌بر آغاز به کار کمیته صحت سنجی اسناد و مدارک طلبکاران و تشخیص میزان مطالبات آنان به اجماع مورد تایید اعضای کارگروه قرار گرفت که از “روز دوشنبه سوم مهر ماه” فعالیت خود را شروع خواهد کرد.

در مورد آغاز به کار کمیته واگذاری یا فروش اموال نیز پیگیری‌ها جهت هماهنگی با مرکز همچنان ادامه دارد که به محض وصول نتیجه مراتب به اطلاع می‌رسد. مجدداً تاکید می ‌شود مسئولان استانی علاوه بر اینکه مستمراً پیگیر حل مشکل و پرداخت مطالبات هستند به هیچ‌وجه من‌الوجوه تابع تهدیدات عده‌ای قانون‌گریز نخواهد بود.

ضمناً دستور قضایی جهت شناسایی و تعقیب کیفری افرادی که دیگران را به تجمعات غیرقانونی (که غالباً منجر به اخلال نظم عمومی و تضییع حقوق دیگران می‌شود) فراخوان می‌دهند و یا اینکه به هر نحوی این تجمعات را راهبری یا کمک می کنند صادر شده است.

سامانه‌های اطلاع‌رسانی کارگروه و نیز دریافت اطلاعات، ایجاد و مشخصات آن‌ها اعلام شده و این ارتباط دوطرفه مردم و مسئولان برقرار شده است علاوه بر آن نمایندگان نیز هفته‌ای یک نوبت می‌توانند با هماهنگی قبلی با مسئولان قضایی دیدار و حضوراً نیز مطالب خود را بیان کنند.

از این پس هیچ مسئولی از مسئولان استانی برای بیان مطالب در جمع چنین اجتماعاتی که موجب نقض حقوق دیگران می‌شود حاضر نخواهند شد.

تجمع جمعه گذشته نیز از این جهت که مخل حقوق نمازگزاران و همچنین مسدود شدن خیابان شد مورد اعتراض افراد واقع شده است.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا